اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

خواندن سوره‎های عنکبوت، روم و دخان در شب قدر بهشت را بر انسان واجب می‎کند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: خواندن سوره‎های عنکبوت، روم و دخان در شب بیست و یکم و بیست و سوم بهشت را بر انسان واجب می‎کند.

خواندن سوره‎های عنکبوت، روم و دخان در شب قدر بهشت را بر انسان واجب می‎کند

حجت الاسلام احمدرضا نیلی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: یکی از بهترین و ضروری‎ترین اعمالی که در شب قدر سفارش شده است معرفت و شناخت است به این معنا که انسان باید درک خود را از مسائل بالا ببرد.

وی افزود: در شب قدر باید بینش انسان بالا رود و فرصتی برای خداشناسی و خود شناسی مهیا شود لذا در این شب ضرورت دارد که به مباحثه علمی پیرامون مسائل مختلف برای رسیدن به شناخت انجام شود.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: برترین عمل شب قدر  کسب علم است زیرا معرفت انسان را زیاد می‎کند و بزرگی و کمال انسان در شب قدر منوط به سطح معرفت و شناخت او است.

وی اضافه کرد: اعمال در این شب‎ها نیز ظرفیت بیشتری پیدا‎ می‎کند به عنوان مثال خواندن سوره‎ها و انجام برخی اعمال به طور کامل گناه انسان را پا می‎کند و در برخی اعمال بهشت بر انسان واجب می‎شود که نشان از ظرفیت زیاد این شب‎ها است.

حجت الاسلام نیلی ادامه داد: به عنوان مثال خواندن سوره‎های عنکبوت، روم و دخان در شب بیست و یکم و بیست و سوم بهشت را بر انسان  واجب می‎کند.

انتهای پیام/63019/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول