اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مبلغ حوزه علمیه:

نابودی استکبار دعای ویژه شب‌های قدر باشد

یکی از مبلغان حوزه علمیه گفت: نابودی استکبار و نجات مظلومین از چنگال آنها دعای ویژه شب‌های قدر باشد.

نابودی استکبار دعای ویژه شب‌های قدر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حمید واثق ظهر امروز در نشست  اخلاق کارکنان در سپاه ناحیه کیار، اظهار کرد: شخصی که حرفی یا گفتاری را می‌گوید باید نسبت به آن عامل باشد در غیر این صورت گفتار او بر دیگران تأثیری ندارد.

وی با بیان اینکه ایمان باید با عمل و صداقت همراه باشد، گفت: پیش از آن که انتقاد کنیم به بیان نقاط قوت بپردازیم، وفای به عهد واجب، خلف وعده از گناهان کبیره و گفتار بدون عمل خطرناک است.

واثق بر افزایش دغدغه‌های دینی و فرهنگی در مسیر سربازی امام زمان (عج) تأکید کرد و گفت: دغدغه، همان چیزی است که آدم را شب از خواب بیدار می‌کند و مستمر در حال فکر کردن به آن است.

این مبلغ حوزه علمیه با بیان روایتی پیرامون غیبت امام زمان (عج)، همه را در عصر غیبت، یتیم دانست و افزود: آموزش و انجام کارهای فرهنگی و تربیتی برای فراهم کردن بستر ظهور امام عصر (عج) به عنوان یک امر واجب باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی همچنین در ادامه ماه رمضان را بهترین فرصت برای تغییر سبک زندگی دانست و گفت: سیر به معنای سبک راه رفتن است و منظور این است که جامعه بشری اگر دنبال یک سبک زندگی عقلانی و سعادت محور می‌گردد، باید در زندگی، رفتار و عملکرد خود از پیامبر اعظم (ص) الگو و سرمشق بگیرد.

واثق شب قدر را شب سرنوشت دانست و گفت: نابودی استکبار و نجات مظلومین از چنگال آنها دعای ویژه شب‌های قدر باشد.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول