اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب قهرمان پرش ارتفاع آسیا:

امیدوار به کسب مدال المپیک هستم

نایب قهرمان پرش ارتفاع دوومیدانی آسیا گفت: امیدوار به کسب مدال المپیک هستم.

امیدوار به کسب مدال المپیک هستم

کیوان قنبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: برای حضور در رقابت‌های آسیایی هند تمرینات سخت و فشرده‌ای را انجام دادم و در نهایت با ناباوری مدال طلایم به نقره تبدیل شد.

وی تصریح کرد: خدا را شاکرم که پس از 30 سال موفق شدم در پرش ارتفاع برای کشورم در آسیا مدال کسب کنم که موجب خوشحالی مردم و فدراسیون شدم.

نایب قهرمان پرش ارتفاع آسیا در ادامه ابراز داشت: مدال نقره آسیا برای تمامی عزیزانی است که با تشویقم موجب قوت قلب من شدند تا بتوانم به این مدال دست یابم.

قنبرزاده با اشاره به حمایت‌های خاوری رئیس هیئت دوومیدانی مازندران، ابراز داشت: تنها کسی که همچون کوه پشت من بود و همیشه حمایتم می‌کرد، آقای خاوری بود که دو سال مربی خارجی را در ساری برایم نگه داشت.

وی گفت: امیدوارم این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانم سال‌ها برای کشور و استان خودم در رقابت‌های مختلف برون‌مرزی افتخارآفرینی کنم.

نایب قهرمان آسیا با اشاره به کشف استعداد و نخبه این رشته ورزشی در استان توسط مربیان اظهار داشت: امیدوارم پس از من ورزشکارانی از مازندران کشف شوند که برای کشور و استانم مدال کسب کنند.

قنبرزاده در پایان با تشکر از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: از مربیان پایه و حال حاضر خودم که همیشه مشوق من برای قهرمانی بودند، تشکر می‌کنم.

به گزارش فارس، در مراسم تجلیل از کیوان قنبرزاده در ساری احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمد خاوری رئیس هیئت دوومیدانی استان، علی‌اصغر ثمربخش رئیس هیئت کشتی استان، حسین بریمانی سرپرست ورزش و جوانان ساری، حبیب الله امیری‌نیا سرپرست ورزش و جوانان بابل، مریم کیومرثی معاون امور ورزش بانوان استان و عباس‌نژاد رئیس هیئت دوومیدانی بابل با اهدای جوایزی از قنبرزاده تجلیل کردند.

انتهای پیام/86005/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول