اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان:

تاسیسات استخر قهرمانی شنای زنجان بازسازی می‌شود

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان با اشاره به آغاز بازسازی تاسیسات استخر شنای قهرمانی زنجان گفت: ادامه بازسازی نیاز به کمک اداره کل ورزش و جوانان دارد.

تاسیسات استخر قهرمانی شنای زنجان بازسازی می‌شود

اکبر عرب‌دوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه؛ به تازگی این مسئولیت در مجمع انتخاباتی به وی واگذار شده است، اظهار داشت: در نخستین اقدام تعمیرات تاسیسات استخر قهرمانی شهید شهبازی زنجان که مشکلاتی را برای ورزشکاران به وجود آورده بود، آغاز شده است.

وی اعتبار مورد نیاز برای تعمیرات تاسیسات استخر شهید شهبازی زنجان را 150 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: هیئت به کمک اداره کل ورزش و جوانان استان برای ادامه بازسازی این استخر نیاز دارد.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان به مشکلات به وجود آمده در تیم‌های رشته مختلف این هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان طی چند سال گذشته اشاره و تصریح کرد: تیم‌های شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان طی چند سال گذشته دچار رکود شده‌اند.

وی دعوت به کار قهرمانان رشته‌های مختلف را از اقدامات خود در نخستین روزهای کار در هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر تیم‌های مختلف مشغول تمرین و آماده‌سازی خود هستند به طوری که استخر قهرمانی شهید شهبازی جوابگوی آنها نیست و به ناچار از استخرهای دیگر از جمله کارگران برای تمرین تیم‌های ورزشی کمک گرفته شده است.

عرب‌دوست به جذب بیش از 40 ورزشکار در رده سنی زیر 12 سال واترپلو اشاره و اضافه کرد: تیم زیر 14 سال هم خود را برای حضور در مسابقات ارومیه آماده می‌کند.

وی با بیان اینکه تیم زیر 16 سال در حال حاضر با مربیان خود در حال تمرین هستند، ادامه داد: تیم بزرگسالان هم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ آماده می‌شود.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان به گذشته پر افتخار رشته واترپلوی زنجان اشاره و ابراز امیدواری کرد، با بازسازی تیم‌ها در رشته‌های مختلف زیر نظر این هیئت این افتخارات بار دیگر تکرار شود.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول