اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش سمنان:

تفکرات منحرف‏ کننده در دنیای ورزش شناسایی شود

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان سمنان گفت: تفکراتی که در دنیای ورزش عامل انحراف و کج‏روی است، باید شناسایی شود.

تفکرات منحرف‏ کننده در دنیای ورزش شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی فامیلی در دومین همایش اخلاق و راهبردهای اسلامی در ورزش با حضور بیش از 70 نفر از مربیان و ورزشکاران که در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج سمنان برگزار شد، به تشریح فراماسونری در ورزش و نمادهای ماسونی پرداخت و گفت: واژه فراماسونری از مشتقات واژه ماسون (mason) و به معنی معمار آزاد است.

وی افزود: این نام به این دلیل بر این تشکیلات نهاده شده است که سردمداران آن داعیه‏ دار معماری فکر و اندیشه مردم جهان و چینش افکار آن‏ها بر اساس اهداف تعریف شده خود است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان سمنان بنیان‏گذاری فراماسونری در ایران را فردی انگلیسی- فرانسوی خواند و گفت: آغاز به کار تشکیلات فراماسونری در ایران هم‏زمان با دوره ناصرالدین شاه و به واسطه میرزا ملکم ‏خان بوده است و در آن دوران محل تجمع ماسون‏ها لژ یا فراموش‌خانه نامیده می‏شد.

فامیلی گروه نخبگانی ایلومناتی را سردمدار جریان فراماسونری در عصر حاضر خواند و بیان کرد: 80 درصد از ثروت جهان در اختیار این گروه قدرتمند است و جریان‏های مبارزه علیه سرمایه ‏داری به طور پنهان و آشکار همین گروه را نشانه رفته‏اند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اشاره به تسلط جهانی فراماسونری بر ورزش و سینما، اظهار کرد: در غالب فیلم‏هایی که در سینمای هالیوود ساخته می‏شود، دست‏های پنهان فراماسونرها و کابالیست‏ها نقش‏ آفرینی می‏کند و همین اتفاق در حوزه فوتبال نیز افتاده است.

انتهای پیام/2249/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول