اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

دولت آینده به شناسایی ضعف‌های صنعت و اقتصاد کشور بپردازد

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: دولت آینده به شناسایی ضعف‌های صنعت و اقتصاد کشور بپردازد.

دولت آینده به شناسایی ضعف‌های صنعت و اقتصاد کشور بپردازد

علی ایرانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به عملکرد اقتصادی دولت در چهار سال اخیر اظهار داشت: در بعضی موارد شاهد ضعف‌هایی بودیم که نمونه آن ضعف‌های نظارتی بر بانک‌ها از طریق دولت، سازمان‌های دولتی و بانک‌ مرکزی است که موجب انجام اختلاس‌هایی در سطح سیستم بانکی شد.

وی ادامه داد: همچنین در ارز نیز دچار مشکلاتی در چند سال اخیر بودیم که البته بخشی از آن به دلیل مسائل خارج از کشور و تحریم‌ها غیرقابل کنترل بود، اما بخشی از آن نیز قابل کنترل بود که دولت به طور قطع می‌توانست با برنامه‌ریزی و بکارگیری ترفندهای لازم اثرات منفی آن را کاهش دهد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توصیه من به دولت آینده این است که در راستای ایجاد حماسه اقتصادی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و همچنین جز مطالبات مردم نیز هست باید از همان روزهای آغازین کار دولت، گام‌های عملی و بزرگی برداشته شود، تصریح کرد: یکی از این گام‌ها شناسایی ضعف‌ها در بخش صنعت و اقتصاد و اصلاح آنها و همچنین استفاده از نظر کارشناسان در دولت و مجلس برای بهبود وضعیت تولید و اشتغال در کشور است و امیدوار هستیم دولت آینده تمام تلاش خود را بر تحقق حماسه اقتصادی و حل این مشکلات قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه دو راهکار بسیار مهم از طرف دولت ارائه شد که یکی حمایت سیستم بانکی کشور از طرح‌های کشاورزی، کارآفرینی و صنعتی و دیگری کاهش بروکراسی اداری است، اضافه کرد: این دو مسئله سبب فعالیت‌های عملیاتی در سطح شهرستان، صنایع و شرکت‌های موجود در شهرستان بود.

ایرانپور متذکر شد: اگر این دو کار در ارتباط با حوزه انتخابی ما صورت گیرد منتج به اشتغال آفرینی و تولید صنعت در سطح شهرستان می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه باید پول‌هایی که در سطح کشور بود به سمت اشتغال، تولید، صنعت و کشاورزی هدایت می‌شد، اذعان داشت: با این کار از تورم نیز جلوگیری می‌شد، اما این کار صورت نگرفت و از نقاط ضعفی است که باید به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/63015/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول