اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماهه نخست امسال صورت گرفت

ارائه بیش از 157 هزار نفرساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در فارسان

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان فارسان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 157 هزار و 800 نفرساعت در 60 دوره آموزشی در این سطح شهرستان ویژه مهارت آموزان برگزار شده است.

ارائه بیش از 157 هزار نفرساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در فارسان

علی انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در سال‌جاری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای این شهرستان در دو بخش سیار و ثابت به مهارت آموزان ارائه می‎شود.

وی افزود: مرکز فنی و حرفه‎ای فارسان، مرکز دو منظوره باباحیدر و جونقان از بخش‌های ثابت این سازمان و مراکز شهری، مراکز روستایی - عشایری نیز آموزش‌‎های سیار ارائه می‌دهند.

انصاری از آموزش 684 نفر در چهارماهه امسال خبر داد و گفت: این افراد در غالب 157 هزار و 800 نفرساعت در 60 دوره آموزشی در سطح شهرستان آموزش مهارت دیده‌اند.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان فارسان با اشاره به برخی از برنامه‌های این اداره در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان، خاطرنشان کرد: به‌منظور غنی سازی اوقات فراغت دوره‌های مبانی روباتیک و کامپیوتر ویژه کودکان برای نخستین بار در سطح استان و برای مقطع پیش دبستانی‎ در شهرستان فارسان اجرا شد.

وی ادامه داد: همچنین برای نخستین بار در استان کارگاه آموزشی بازارمحور تولید کرم وری کمپوست در مرکز باباحیدر اجرا شده است.

انصاری از انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد شهرستان فارسان خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه دوره‌های مهارت آموزی به‌منظور بهره‌مندی دانشجویان و اقشار تحت پوشش کمیته امداد از این مهارت‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/68006/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول