اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

خانواده‌ها در تحقق حماسه اقتصادی مشارکت کنند

معاون استاندار کرمان گفت: خانواده‌ها باید در تحقق حماسه اقتصادی مشارکت داشته باشند.

خانواده‌ها در تحقق حماسه اقتصادی مشارکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد یکشنبه شب در شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: با رویکرد حماسه اقتصادی بعد از خلق آن حماسه سیاسی باید مدنظر قرار گیرد و شورای اداری کرمان در راستای نیل به حماسه اقتصادی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای خلق حماسه نیازهای متفاوتی وجود دارد که باید فراهم شود، افزود: در انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی محقق شد و خانواده‌ها باید در این چرخه تحقق حماسه اقتصادی مشارکت داشته باشند.

دبیر شورای اداری استان کرمان ابراز داشت: امام صادق (ع) می‌فرماید «قدر، حضرت فاطمه (س) است و هر کس بتواند به وجود حضرت زهرا (س) برسد و وجود ایشان را درک کند، شب قدر را درک کرده است» و ما باید در شب‌های قدر به‌ دنبال مفاهیم تازه‌ای در شب‌های قدر باشیم که وجود حضرت زهرا (س) در وجود ما نهادینه شود».

مهرشاد تصریح کرد: شباهت‌های شب قدر و حضرت زهرا (س) باید بیان شود و آن زمان است که به عظمت شب‌های قدر دست می‌یابیم.

وی با بیان اینکه در جلسه شورای اداری از هاشم سلطانی‌نژاد حافظ برجسته جهان اسلام تقدیر می‌شود، عنوان کرد: افتخارات نخبگان کرمانی روز‌به‌روز افزایش می‌یابد و طی روزهای گذشته امیر اشرف‌گنجویی در المپیاد جهانی زیست‌شناسی به مدال طلا دست یافت و پیمان نصیری دونده معلول کرمانی رتبه نخست جهان را به دست آورد.

این مسئول با تاکید بر پاسداری از نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اگر پاسداری از نظام را به خوبی داشته باشیم به موفقیت دست می‌یابیم.

انتهای پیام/80019/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول