اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

خلق حماسه سیاسی راهگشای حماسه اقتصادی است

استاندار بوشهر گفت: مردم متدین ایران اسلامی و استان بوشهر با همت والای خود حماسه سیاسی به یاد ماندنی خلق کردند که راهگشای حماسه اقتصادی است.

خلق حماسه سیاسی راهگشای حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با قدردانی از حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات 24خرداد تاکید کرد: مردم فهیم استان بوشهر با درایت و آگاهی و حضور 84 درصدی خود در انتخابات ثابت کردند مردم به نظام و انقلاب اسلامی دارای تعهد هستند.

وی از دست‌اندر‌کاران برگزاری انتخابات 24 خرداد قدردانی کرد و افزود: با توجه به اینکه برگزاری دو انتخابات مهم برای اولین بار در کشور صورت می‌گرفت ولی نتیجه کار این بود که این انتخابات به بهترین شکل برگزار شد که نقش رسانه‌ها و کسانی که در اطلاع رسانی در صحنه بودند حائز اهمیت است.

استاندار بوشهر افزود: به نمایندگی از مدیران استان بوشهر،انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور، تبریک و تهنیت عرض و از دکتر احمدی‌نژاد، دولت ایشان و خدمات ارزنده این دولت قدردانی می‌کنم و برای دکتر روحانی آرزوی توفیق و موفقیت دارم.

حسنوند با تاکید بر اینکه مدیران نیز در این دولت با تمام توان و جدیت در حیث خدمت رسانی به مردم کوشا خواهند بود افزود: مردم فهیم که با درایت و با هدایت‌های مقام عظمای ولایت حماسه بزرگ سیاسی رقم زدند اکنون آماده‌اند برای خلق حماسه اقتصادی که راهگشای آن حماسه سیاسی بود رقم بزنند و منویات مقام معظم رهبری را محقق کنند.

وی با اشاره به اینکه بار اصلی خلق حماسه اقتصادی به دوش مسئولان است افزود: باید با برنامه‌ریزی مدون و مطابق با نیازهای جامعه و مردم ،زمینه خلق حماسه اقتصادی در جامعه را فراهم کنیم.

استاندار بوشهر بر خدمت رسانی بدون وقفه به مردم تاکید کرد و گفت: حضور مسئولان برای خدمات رسانی باید بصورت 24 ساعته باشد، و اعلام ساعت کار در ماه مبارک رمضان برای آسایش و آرامش خانواده‌هاست و خدمت مسئولان هیچ وقت تعطیل نمی‌شود.

حسنوند با تاکید بر این نکته که مسئولان باید برای خدمت رسانی به صورت 24ساعته پای کار باشند افزود: مسئولان باید اراده و انگیزه خود را برای افزایش خدمت به مردم افزایش دهند.

وی بزرگ‌ترین خدمت را خدمت به خلق دانست و گفت: رضایت خداوند از مسئولان زمانی حاصل می‌شود که رضایت بندگان خدا محقق شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد:اگر عشق به امام راحل، رهبر معظم انقلاب و پیشرفت نظام داریم باید دور از هر نگاه جناحی و حزبی دولت و نماینده عالی نظام را همراهی کرد.

وی اظهار کرد: موفقیت دولت‌ها و پشت سر گذاشتن موانع نظام در گرو این است که همه افراد با هر دیدگاه و سلایقی در کنار هم و به فکر منافع ملی نظام جمهوری اسلامی باشند.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بعضی از مدیران برای خود جزایر متعدد مدیریتی و کلاس مدیریت تعریف کرده‌اند درحالی که استاندار نماینده عالی دولت است و اجازه تشکیل جزایر مدیریتی در استان را نمی‌دهد.

حسنوند افزود: نباید وزارت نفت، نیروگاه اتمی و بعضی از ادارات و دستگاه‌ها برای خود در مناطقشان مدیریت جداگانه‌ای تعریف کنند.

وی اظهار کرد: تصرف و تملک اراضی دولتی، ساخت و ساز غیرمجاز ممنوع است و واگذاری هر متر زمین باید با مجوز کار گروه‌های مرتبط انجام شود.

استاندار با اشاره به اینکه برخی مدیران در آستانه فعالیت دولت جدید سست شده‌اند تصریح کرد: هر مدیری فکر می‌کند بار سنگین مدیریت نمی‌تواند حمل کند کنار برود چراکه مدیری که در جذب اعتبارات، پیشرفت طرح‌ها، جذب اعتبارات ملی  و خدمت به مردم نمی‌تواند تلاش و کوشش کند جایی در دولت ندارد.

حسنوند  تاکید کرد:دولت یازدهم حذف را در دستور کار ندارد و مدیران لایق و خدمت گزار نباید دغدغه رفتن داشته باشند و مدیران متعهد و توانمند در این شرایط باید با انگیزه بیشتری کارها را پیش ببرند.

وی در مورد تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان نیز گفت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای برطرف کردن برخی از مشکلات معیشتی مردم است ولی این امر باید همیشگی باشد.

حسنوند  جانمایی فرودگاه جدید ،  توسعه آزاد راه‌ها، ادامه طرح راه آهن،  ایجاد منطقه آزاد، طرح‌های صنایع تکمیلی، توسعه طرح‌های عمران شهری از ساحل تا مناطق شهر و در روستاها با الگوگیری از روستای چارک را از جمله برنامه ها و پروژه‌های مهم استان بوشهر عنوان کرد.

وی در زمینه قطع برق برخی مدارس به دلیل بدهی نیز گفت: هرگونه اقدامی بویژه در زمینه قطع آب، برق و گاز اماکن دولتی به ویژه مدارس باید با مجوز شورای تامین و شخص استاندار صورت گیرد.

انتهای پیام/66006/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول