اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

خلق حماسه اقتصادی منوط به مشارکت همگانی است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: خلق حماسه اقتصادی منوط به مشارکت همگانی است.

خلق حماسه اقتصادی منوط به مشارکت همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری عصر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی با قدردانی از حضور یکپارچه مردم در انتخابات 24 خرداد و خلق حماسه سیاسی اظهار کرد: در ایامی که گذشت مردم عزیز با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حماسه‌ای خلق کردند که دشمنان مات و مبهوت و دوستداران انقلاب هم شاد و مسرور شدند.

وی با تأکید بر اینکه مردم در 24 خرداد افتخار آفریدند، افزود: حماسه‌ای که خلق شد با حضور همه‌جانبه مردم تحقق یافت و این حماسه نشان از توانمندی نظام اسلامی و کارآمدی مسئولان است که موجب عظمت و اقتدار ایران، اسلام و امت اسلامی در جهان شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سالی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذ‌اری کردند، حماسه‌ای شکل گرفت و تحقق یافت که همه دوستان انقلاب خوشحال و دشمنان به شدت ناراحت شده و هستند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: همانگونه که مردم با زمینه‌سازی مسئولان حماسه سیاسی را رقم زدند، خلق حماسه اقتصادی هم به عهده یک طیف خاصی نیست؛ بلکه نیاز به یک حرکت سیستمی هماهنگ دارد.

جمیری، گرانی، نبود اشتغال ویژه جوانان را یکی از معضلات اجتماع دانست و گفت: حل این مشکلات تنها با بروز خلق حماسه اقتصادی برطرف می‌شود که باید همه هماهنگ در این عرصه مهم فعالیت و تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: ادامه حماسه سیاسی، خلق حماسه اقتصادی است که امسال تحقق خواهد یافت و این همه ترفند، تحریم و توطئه دشمن را بی‌اعتبار خواهد کرد.

جمیری بر تعامل و هماهنگی بیشتر بر تحقق حماسه اقتصادی تأکید کرد و متذکر شد: وجود وفاق و همدلی این حماسه جاودان را زودتر محقق می‌کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی همچنین از خدمات ارزنده حسنوند، استاندار بوشهر قدردانی کرد و گفت: وجود ایشان به عنوان استاندار بوشهر در این استان،  موجب شده است با تلاش شبانه‌روزی خدمت‌رسانی به مردم افزایش یابد و با تعامل و هماهنگی میان مسئولان روند توسعه و پیشرفت استان افزایش یابد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول