اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوهبنان عنوان کرد

ارائه آموزش‌های فنی به 630 کارآموز کوهبنانی

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کوهبنان گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به 630 نفر از کارآموزان کوهبنانی طی سال گذشته ارائه شده است.

ارائه آموزش‌های فنی به 630 کارآموز کوهبنانی

معین باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان در یک سال گذشته 516 نفر کارآموز را در مرکز شهرستان و 120 نفر را در شعبه‌های شهری و بخش طغرالجرد آموزش داده است.

وی افزود: این مرکز همچنین آموزش به روستاییان را در دستور کار خود قرار داده است و در همین راستا در روستاهای افزاد، جور، ده‌علی، گیتری و روستاهای بخش طغرالجرد 268 نفر کارآموز را آموزش داده است.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوهبنان بیان کرد: این مرکز در یک سال گذشته 240 نفر نیروی ماهر در بخش آقایان و 664 نفر در بخش بانوان را تربیت کرده است.

وی تصریح کرد: 12 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال گذشته از آموزش‌های این مرکز بهره برده‌اند و کارآموزان دو بازدید آموزشی از کارخانجات شهرستان‌های مجاور در سال گذشته داشته‌اند.

باقری ابراز داشت: تجهیز و راه‌اندازی کارگاه جوشکاری گاز CO2، تجهیز و راه‌اندازی کارگاه برق خودرو، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اوقات فراغت، برگزاری دوره‌های آموزشی کپسولی در چهار روستا و آموزش به متقاضیان بیمه بیکاری از سایر کارهای انجام شده در این مرکز است.

وی افزود: تعیین سطح مهارت کارگران ساختمانی و قالیبافان برای بهره‌مندی از بیمه تامین اجتماعی، متقاضیان صدور جواز کسب صنوف فنی و آموزش و تعیین سطح مهارت متقاضیان تسهیلات اشتغال خانگی از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این مرکز بوده است.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوهبنان خاطرنشان کرد: خرید تجهیزات آموزشی کارگاه با هزینه 500 میلیون ریال و پیگیری برگزاری طرح آموزشی استاد و شاگردی سال گذشته انجام گرفته است.

باقری گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوهبنان با تلاش تمام همکاران در سال گذشته عنوان مرکز نمونه استان در امر آموزش را کسب کرده است.

انتهای پیام/80012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول