اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر خدابنده خبر داد

حضور 533 کارآموز در آزمون مهارت فنی و حرفه‌ای خدابنده

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده گفت: در آزمون مهارت فنی و حرفه‌ای خدابنده 533 نفر از کارآموزان در رشته‌های مختلف حضور داشتند.

حضور 533 کارآموز در آزمون مهارت فنی و حرفه‌ای خدابنده

معصومه مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه ظرفیت کلاس‌های فنی و حرفه‌ای خدابنده در تابستان امسال از 14 نفر به 17 نفر افزایش یافته است، اظهار کرد: این افزایش ظرفیت به دلیل استقبال خوب بانوان قیداری از کلاس‌های فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده بوده است.

وی با اشاره به اینکه مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده در راستای اهداف آموزشی خود از میان خواهران به صورت رایگان در رشته‌های مختلف کارآموز می‌پذیرد، تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به واحد پذیرش خواهران مراجعه کنند.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده به برگزاری آزمون فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: در این آزمون 533 نفر از کارآموزان در رشته‌های مختلف حضور داشتند.

وی با بیان اینکه از این تعداد شرکت‌کننده 308 نفر خانم و 225 نفر آقا است، گفت: کارآموزان در رشته‌های رایانه، برق، الکترونیک، قالی‌بافی، صنایع‌دستی، چرم، نقشه‌کشی ساختمان، حسابداری و خیاطی به رقابت پرداختند.

مهدی‌زاده با اشاره به اینکه دوره شهروند الکترونیکی از 17 تیر ماه آغاز شده است، گفت: پایان دوره این رشته سوم مرداد ماه جاری خواهد بود.

وی دوره آموزشی کلاس شهروند الکترونیکی را 77 ساعت اعلام کرد و افزود: این کلاس در نوبت صبح و در طول هفته برای بانوان علاقه‌مند به دوره‌های رایانه برگزار می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده اضافه کرد: این دوره در کارگاه رایانه فنی و حرفه‌ای خدابنده برگزار می‌شود و زمان آزمون آن یکم شهریور ماه جاری است.

وی به برگزاری کلاس گلیم‌بافی درجه یک در فنی و حرفه‌ای خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: این کلاس از یکم تیر ماه جاری آغاز شده و پایان دوره آن 30 مرداد ماه خواهد بود.

مهدی‌زاده ادامه داد: این کلاس دارای دوره آموزشی 195 ساعت و در نوبت عصر در کارگاه قالی بافی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس مرصع‌کاری از 8 تیر ماه جاری آغاز شده است، گفت: این دوره تا 30 تیر ماه جاری ادامه دارد.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده ادامه داد: کلاس مرصع‌کاری با 96 ساعت در نوبت صبح در کارگاه صنایع‌دستی فنی و حرفه‌ای خدابنده برگزار می‌شود.

وی آغاز دوره کلاس کارور نرم‌افزار حقوق و دستمزد را یکم مرداد ماه جاری اعلام کرد و اظهار داشت: پایان دوره این کلاس 13 مرداد ماه جاری است.

مهدی‌زاده ادامه داد: این کلاس در طول هفته در نوبت صبح با 18 ساعت آموزش برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس معماری سنتی ابنیه‌های قدیمی 9 مرداد ماه جاری آغاز می‌شود، تصریح کرد: پایان دوره این کلاس 31 مهر ماه خواهد بود.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه این کلاس دارای 272 ساعت استاندارد آموزش است، گفت: کلاس معماری سنتی در نوبت صبح برای بانوان علاقه‌مند شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: آزمون این رشته در 17 آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

مهدی‌زاده به دوره کارآفرینی رویکرد KBA سطح مقدماتی اشاره کرد و اظهار داشت: این کلاس از 16 تیر ماه جاری آغاز شده است.

وی پایان دوره این کلاس را 29 تیر ماه جاری اعلام کرد و گفت: این کلاس در نوبت صبح برای بانوان برگزار می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده زمان آزمون رشته کارآفرینی رویکرد KBA سطح مقدماتی را یکم شهریور ماه جاری اعلام کرد.

وی به علاقه‌مندان دوره‌های تابلوساز تزئینی اشاره کرد و اظهار داشت: علاقه‌مندان به این کلاس از 31 تیر ماه جاری می‌توانند در دوره‌های مربوط به این رشته شرکت کنند.

مهدی‌زاده پایان دوره این رشته را 18 مرداد ماه جاری اعلام کرد و گفت: این دوره به صورت 100 ساعته در طول هفته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندانی که در دوره‌های تابلوساز دستی ثبت‌نام کردند می‌توانند در 5 مهر ماه جاری برای کسب گواهینامه مهارت در آزمون این رشته شرکت کنند.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده به دوره‌های مربوط به رشته حسابداری در فنی و حرفه‌ای کوثر خدابنده اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون کلاس حسابداری مالیاتی در فنی و حرفه‌ای این شهرستان در حال اجراست و تا پایان تیر ماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این کلاس در نوبت صبح برای بانوان علاقه‌مند به این رشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول