اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده خبر داد

اعزام مربیان سیار برای ارائه آموزش‌های مهارتی/ ارائه آموزش‌های رایگان به کارآموزان خدابنده‌ای

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده گفت: مربیان سیار در اردوهای جهادی برای ارائه دوره‌های آموزشی مختلف به روستاهای دورافتاده شهرستان اعزام می‌شوند.

اعزام مربیان سیار برای ارائه آموزش‌های مهارتی/ ارائه آموزش‌های رایگان به کارآموزان خدابنده‌ای

معصومه مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به استقبال خوب بانوان از کلاس‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: این مرکز در راستای اهداف آموزشی خود از میان خواهران به صورت رایگان در رشته‌های مختلف کارآموز می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه استقبال دانش‌آموزان و دانشجویان از برنامه‌های فنی و حرفه‌ای در تابستان نسبت به طول سال افزایش می‌یابد، تصریح کرد: بیشتر بزرگسالان در زمستان در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای حاضر می‌شوند.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده ادامه داد: همچنین بیشتر دانش‌آموزان و دانشجویان در دوره‌های مربوط به رایانه و حسابداری ثبت‌نام می‌کنند.

وی به برنامه‌های اردوهای جهادی و طرح هجرت فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: در این طرح مربیان سیار برای ارائه خدمات و دوره‌های آموزشی مختلف به پایگاه‌های بسیج و روستاهای دور افتاده شهرستان اعزام می‌شوند.

مهدی‌زاده اضافه کرد: در اردوهای جهادی برنامه‌های مختلف خیاطی، رایانه، قالی‌بافی و... برای روستاییان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری کلاس شهروند الکترونیکی (E.Citizen) در فنی و حرفه‌ای کوثر خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: این کلاس در 19 شهریور ماه جاری آغاز می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده پایان دوره این کلاس را ششم مهرماه جاری اعلام کرد و افزود: دوره شهروند الکترونیکی با 77 ساعت آموزش استاندارد در نوبت صبح در کارگاه رایانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس نقشه‌کشی ساختمان با Autocad از 17 تیر ماه آغاز شده است، گفت: این دوره تا پایان مرداد ماه جاری ادامه دارد.

مهدی‌زاده اضافه کرد: این کلاس در طول هفته برای بانوان شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

وی به علاقه‌مندان دوره‌های مربوط به رشته‌های خیاطی و الگوساز و برشکار لباس زنانه اشاره کرد و افزود: این کلاس از ابتدای تیر ماه جاری آغاز شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده پایان دوره این کلاس را 18 شهریور ماه اعلام کرد و اظهار داشت: کلاس الگوساز و برشکار لباس زنانه با 232 ساعت آموزش استاندارد در نوبت عصر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در پنجم مهر ماه جاری در آزمون مهارت این دوره شرکت کنند.

مهدی‌زاده با اشاره به اینکه کلاس راسته دوز از ابتدای تیر ماه جاری آغاز شده است، گفت: این کلاس تا 21 شهریور ماه جاری ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این دوره با 275 ساعت آموزش استاندارد در نوبت عصر در کارگاه طراحی دوخت اجرا می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده به علاقه‌مندان به رشته‌های صنایع چوبی اشاره کرد و افزود: دوره معرق کار الیاف گیاهی از دوم مرداد ماه جاری آغاز می‌شود.

وی پایان دوره این کلاس را 28 مرداد ماه جاری اعلام کرد و افزود: دوره معرق کار الیاف گیاهی با 101 ساعت آموزش استاندارد در نوبت صبح برگزار می‌شود.

مهدی‌زاده ادامه داد: این دوره در کارگاه صنایع چوب برگزار می‌شود و زمان آزمون مهارت آن یکم شهریور ماه جاری است.

وی از علاقه‌مندان خواست در رشته‌های تحصیلی و دوره‌های مورد نظر خود در فنی و حرفه‌ای خدابنده ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/73008/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول