اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان انتقال خون استان اصفهان:

7 طرح تحقیقاتی در مرکز انتقال خون اصفهان صورت گرفت

معاون اداری مالی سازمان انتقال خون استان اصفهان گفت: سال گذشته 50 درصد بودجه پژوهشی را کاهش دادند، اما با این وجود هفت طرح تحقیقاتی را انجام دادیم.

7 طرح تحقیقاتی در مرکز انتقال خون اصفهان صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته اقدام به برگزاری 29سمینار دارای بازآموزی برای پزشکان کردیم.

وی ادامه داد: در قالب آموزش‌های بیرون سازمانی 35 سمینار برای پزشکان و پیرا پزشکان برگزار کردیم و همچنین 35 سمینار برای پرستاران و کارشناسان بانک خون برگزار کردیم.

معاون اداری مالی سازمان انتقال خون استان اصفهان تصریح کرد: در سال 91 در هفت طرح تحقیقاتی شرکت داشتیم و در زمینه جمع آوری پایان نامه و طرح‌های پژوهشی اقداماتی انجام دادیم و در حال حاضر دو طرح در سازمان انتقال خون در دست داریم.

وی ساعت‌های برگزاری کلاس‌های آموزشی را 195 ساعت عنوان کرد و افزود: این کلاس‌های آموزشی را برای کارکنان و کارشناسان برگزار کردیم.

حسینی تاکید کرد: خیران می‌توانند سازمان انتقال خون را در جهت ساخت سردخانه و انبارهای استراتژیک یاری کنند زیرا انتقال خون سازمانی حیاتی است و تنها دغدغه ما جان بیماران نیازمند است و تمام توان خود را در هر شرایطی برای دریافت و ذخیره خون‌‌ها انجام می‌دهیم و با تجهیزات مناسب و پیشرفته در شرایط بحرانی به راحتی می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

انتهای پیام/63021/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول