اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران:

جام بسکتبال ملت‌های آسیا شرایط ویژه‌ای دارد/ برای قهرمانی می‌جنگیم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: جام ملت‌های آسیا امسال شرایط ویژه‌ای دارد و ما برای قهرمانی می‌جنگیم.

جام بسکتبال ملت‌های آسیا شرایط ویژه‌ای دارد/ برای قهرمانی می‌جنگیم

صمد نیکخواه‌بهرامی شامگاه امروز در آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: اردوی مطلوبی را در مازندران برپا کردیم که در آن همه امکانات برای تیم ملی آماده و مهیا است.

وی با اعلام اینکه بسکتبالیست‌های کشورمان نیز در سلامت بوده و از لحاظ بدنی در آمادگی لازم به سر می‌برند، گفت: فکر می‌کنم تیم ملی مشکل خاصی برای رقابت‌های آسیایی نداشته باشد و همه چیز بر طبق روال خود پیش می‌رود.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه هفته آینده عازم کشور فیلیپین هستیم، اذعان داشت: وضعیت اردوی تیم ملی در آمل نیز بسیار مناسب بوده است، بازیکنان هم خوب تمرین داشته و استراحت کردند و امیدواریم این اردو بتواند کمک بیشتری برای رسیدن به اهداف بزرگ‌مان کند.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی براینکه آیا جام "ویلیام جونز" می‌تواند نویدبخش قهرمانی ایران در رقابت‌های آسیایی باشد، گفت: در آن مسابقات با قهرمانی به ایران بازگشتیم، آن رقابت‌ها شرایط خاص خود را داشت، جام ملت‌های آسیا نیز شرایط ویژه‌ای دارد و خیلی متفاوت‌تر از دیگر رقابت‌ها است.

نیکخواه‌بهرامی با اعلام اینکه در جام ملت‌های آسیا برترین تیم‌های این قاره کهن شرکت دارند، تصریح کرد: جام جونز قدمی در راستای هدف بزرگ قهرمانی ما در آسیا بود هر چند که هنوز راه زیادی برای قهرمانی در آسیا داریم.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول