اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی استان زنجان:

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در مراسم اعتکاف زنجان است

مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: فردا آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در مراسم اعتکاف ماه مبارک رمضان در زنجان است.

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در مراسم اعتکاف زنجان است

حجت‌الاسلام علی میرزابگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حدود 9 سال است که سنت حسنه اعتکاف در دهه سوم ماه مبارک رمضان در شهر زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از کانون‌های فعال استان زنجان با عنوان کانون فرهنگی هنری میثم مسئول برگزاری اعتکاف در شهر زنجان است، خاطرنشان کرد: این مراسم و سنت حسنه در سال‎جاری در دو مسجد اجرا می‌شود.

مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف در شهر زنجان ویژه خواهران و برادران برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: استقبال خواهران به منظور شرکت در این مراسم معنوی بیشتر از برادران است.

وی با بیان اینکه تعداد متقاضیان در زنجان برای حضور در مراسم اعتکاف روزافزون است، یادآور شد: فضای مورد نیاز برای بیشتر شدن ظرفیت افراد شرکت‎کننده وجود ندارد.

میرزابگی اظهار کرد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان همه مساجد استان زنجان فعال هستند امکان زیادی برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در تعداد زیادی از مساجد وجود نداشت.

وی تاکید کرد: دانشگاه‌های استان زنجان نیز میزبان برگزاری مراسم اعتکاف در ماه مبارک رمضان هستند.

مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ششم مردادماه آخرین مهلت برای ثبت‌نام به منظور حضور در مراسم اعتکاف است، اضافه کرد: در مجموع دو مکان برای ثبت‌نام از متقاضیان در شهر زنجان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم مردم استان زنجان این فرصت را مغتنم شمرده و فرصت خودسازی را از دست ندهند، تصریح کرد: این مراسم معنوی فرصت مناسبی برای تذهیب نفس به شمار می‌رود.

میرزابگی با تاکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی مختلفی نیز در مراسم اعتکاف امسال پیش‌بینی شده است، گفت: از حضور اساتید حوزه و دانشگاه‌ها نیز در این مراسم استفاده می‌شود.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول