اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد

آغاز ثبت ‌نام اعتکاف ماه رمضان در ملایر / پیش‌بینی حضور 600 نفر در اعتکاف

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از آغاز ثبت نام اعتکاف ماه رمضان در ملایر خبر داد.

آغاز ثبت ‌نام اعتکاف ماه رمضان در ملایر / پیش‌بینی حضور 600 نفر در اعتکاف

حجت‌الاسلام داوود عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: اعتکاف خودسازی انسان و دوری از دنیا به مدت سه روز است که معتکفان بعد از خارج شدن از اعتکاف باید خود را از گناهان حفظ کنند.

وی با اشاره به انجام سنت حسنه اعتکاف ادامه داد: اعتکاف بریدن از امور دنیوی و ارتباط با خداوند است که در دین مبین اسلام به آن سفارش زیادی شده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خاطرنشان کرد: اگر امروز جوانان و نوجوانان به امور معنوی گرایش پیدا کنند هرگز دشمنان نمی‌توانند روح و جسم این قشر را با فرهنگ‌ غربی آلوده کنند.

وی یکی از فرصت‌های خوب ماه رمضان را شرکت جوانان در این مراسم معنوی برشمرد و تصریح کرد: همه ساله در ایام ماه مبارک رجب و رمضان مراسم اعتکاف نیز با حضور پرشور جوانان ملایری در مساجد شهر و روستا برگزار می‌شود.

عباسی با اشاره به این‌که حضور جوانان ملایری در مراسم اعتکاف امسال در ماه رجب پرشور و با شکوه بوده است، گفت: ثبت ‌نام اعتکاف ماه رمضان از 24 تیر آغاز شده و تا 27 تیر در ملایر ادامه خواهد داشت.

وی از پیش‌بینی حضور 600 نفر از برادران و خواهران در مراسم معنوی اعتکاف ماه رمضان امسال خبر داد و افزود: مراسم اعتکاف ماه رمضان در مسجد جامع ملایر برگزار خواهد شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر اظهار داشت: مراسم اعتکاف خواهران در روزهای 16، 17 و 18 ماه رمضان و مراسم اعتکاف برادران در روزهای 25، 26 و 27 ماه رمضان در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: هزینه ثبت‌ نام در این مراسم 30 هزار تومان است که در صورت همکاری ادارات، نهادها و خیران در تامین آن، هزینه جمع‌آوری شده از معتکفان عودت خواهد شد.

عباسی تصریح کرد: در این مراسم معنوی برنامه‌هایی شامل سخنرانی، برنامه‌های آموزشی، پاسخ به شبهات دینی معتکفان، مشاوره و دعا و مناجات و قرائت قرآن و ... برای معتکفان برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌ نام و کسب اطلاعات بیشتر باید به اداره تبلیغات اسلامی ملایر واقع در میدان قائم، پایین‌تر از دادگستری مراجعه کنند. 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر یادآور شد: امسال در اعتکاف ماه رجب 800 ملایری در مساجد این شهرستان معتکف شدند که 600 نفر در شهر ملایر و مابقی در مناطق دیگر شهرستان بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز بیش از 600 نفر در ماه رمضان در شهر ملایر معتکف شدند.

انتهای پیام/89013/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول