اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت ناهماهنگی

کمانداران معلول کرمانی از حضور در تیم ملی باز ماندند

کمانداران معلول کرمانی به‌علت ناهماهنگی از حضور در تیم ملی بازماندند.

کمانداران معلول کرمانی از حضور در تیم ملی باز ماندند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز و در حالی که چهار نفر از معلولان تیراندازی با کمان استان کرمان که به دعوت فدراسیون برای انتخابی تیم ملی عازم پایتخت بودند به دلیل ویلچری بودن از سفر بازماندند.

چهار نفر از معلولان ضایعه‌نخاعی کرمان که در رشته تیراندازی با کمان فعالیت کرده و در کارنامه خود حضور در مسابقات کشوری و عناوین متعدد قهرمانی را دارند از سوی فدراسیون برای رکوردگیری دعوت شدند.

بنا به اعلام فدراسیون تیراندازی با کمان، ساعت 9 صبح امروز شنبه رکوردگیری ورزشکاران دعوت شده از سراسر کشور بوده است و سمیه عباس‌پور در رشته‌ کامپوند و بتول پورزنگی‌آبادی، امیر قاضی‌زاده و مسلم فخاری در رشته ریکرو به عنوان تیراندازانی بودند که از کرمان در این مسابقات باید حضور می‌یافتند.

این ورزشکاران سحرگاه امروز و در هنگام حضور خود در فرودگاه کرمان از رفتن بازماندند، هواپیمایی ماهان به این ورزشکاران اعلام کرد که پرواز کوچک بوده و نمی‌توانیم چهار ویلچر را با خود ببریم و از قبل هماهنگی نشده بود.

اصرار این ورزشکاران و پیگیری موضوع از سوی برخی از مسئولان راه به جایی نبرد و سرانجام این معلولان از حضور در مسابقات رکوردگیری انتخابی تیم ملی بازمانده و شانس خود را برای حضور در تیم ملی از دست دادند.

بلیت رفت و برگشت این مسابقات از سوی هیئت جانبازان و معلولان استان کرمان تهیه شده، اما گویا اعلام نشده که این چهار مسافر معلول هستند.

به گزارش فارس، مسابقات رکوردگیری انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور اکنون و بدون قهرمانان کرمانی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/89001/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول