اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته اول لیگ سیزدهم:

صبا به دنبال نخستین پیروزی در خانه / حضور مربیان تیم ملی در قم

تیم فوتبال صبای قم در نخستین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب نخستین پیروزی خود از ملوان بندر انزلی پذیرایی می‌کند.

صبا به دنبال نخستین پیروزی در خانه / حضور مربیان تیم ملی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین هفته از دور رفت مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، امشب با انجام شش مسابقه پیگیری می‌شود و صبای قم در شب دوم هفته اول در خانه برابر ملوان بندر انزلی به میدان خواهد رفت.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال کشورمان، دیدارهای هفته نخست از فصل جدید با مسابقه حساس تیم‌های پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز و همچنین دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و استقلال صنعتی خوزستان آغاز شد که به برتری شاگردان ویسی در استقلال خوزستان و شاگردان علی دایی در تیم پرسپولیس تهران انجامید.

اما امشب و از ساعت 22 در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی تیم‌های دهم و سیزدهم دوره قبل لیگ برتر در جدالی حساس و دیدنی برابر یکدیگر یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته را برگزار می‌کنند.

دو تیم در شرایطی در این دیدار حساس برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که در هفته نخست به دنبال کسب بهترین نتیجه هستند و می‌خواهند شروع خوبی در بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور داشته باشند.

شاگردان محمد مایلی‌کهن در تیم فوتبال صبای قم در نخستین میزبانی لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور در حالی برابر شاگردان دراگان اسکوکیچ کروات در تیم ملوان بندر انزلی قرار می‌گیرند که می‌خواهند در هفته نخست با پیروزی لیگ را شروع کنند.

صبای قم در هفته نخست در حالی در دیداری خانگی در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی خواهد بود که در فصل قبل در همین ورزشگاه با نتیجه سه بر یک به نماینده انزلی باخته و حالا به فکر جبران آن نتیجه است.

با این حال تیم فوتبال ملوان بندر انزلی حریف این هفته صبای قم در دیدار برگشت لیگ فصل قبل در ورزشگاه تختی انزلی توانست آن شکست را تلافی کرده و با مربیگری صمد مرفاوی و گل فرید کریمی از سد میزبان خود عبور کند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هم‌اکنون استقلال صنعتی خوزستان با کسب سه امتیاز و تفاضل گل به اضافه دو در صدر ایستاده است ولی ممکن است امشب تغییرات زیادی در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایجاد شود.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی از ساعت 22 امشب در حضور کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود و بازیکنان دو تیم با انگیزه زیاد در حضور مربیان تیم ملی به میدان می‌روند.

انتهای پیام/2258/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول