اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تیراندازی فولاد ماهان:

آمادگی کمانداران ماهان در لیگ استمرار دارد

سرمربی تیم تیراندازی فولاد ماهان گفت: برگزاری تمرینات بازیکنان ملی‌پوش زیر نظر مربیان تیم ملی و تمرینات منسجم بازیکنان بومی زیر نظر کادر فنی موجب شده تا آمادگی تیم ماهان استمرار داشته باشد.

آمادگی کمانداران ماهان در لیگ استمرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی حبیبان پس از پیروزی تیمش در هفته دوم و سوم لیگ برتر تیراندازی با کمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی فدراسیون دیدارهای هفته دوم و سوم لیگ برتر تیراندازی به صورت همزمان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

وی با اشاره به برد تیمش بیان کرد: خوشحالم که کمانداران ماهانی در این فصل با آمادگی مطلوبی حاضر شده‌اند تا به اعتماد مدیران باشگاه فولاد ماهان سپاهان برای تیم‌‌داری در این رشته پاسخ مثبت دهند.

سرمربی تیم تیراندازی فولاد ماهان با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی تیمش تصریح کرد: بازیکنان ملی پوش تیم ما تمرینات مداوم خود را زیر نظر مربیان تیم ملی انجام می‌دهند و بازیکنان بومی نیز تمریناتی منسجم و مداوم را به صورت مستمر در هفته برگزار می‌کنند که همین امر دلیل بر استمرار آمادگی خوب تیم ما در هفته‌های آتی می‌شود.

به گزارش فارس، هفته دوم و سوم رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور امروز چهارشنبه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در این هفته تیم تیراندازی با کمان فولاد ماهان سپاهان در دو رشته ریکرو و کامپوند آقایان به مصاف حریفان خود رفت که در پایان کمانداران ماهانی موفق شدند در بخش ریکرو تیم دهکده کمانداران کردستان را با نتیجه 4 بر 1 شکست دهند اما در مقابل تیم افق سپید تهران با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند.

در بخش کامپوند نیز تیم ماهان تیم بانک ملی گلستان را با نتیجه 4 بر 1 و تیم هیئت قزوین را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد.

در پایان هفته سوم تیم فولاد ماهان سپاهان با کسب 14 امتیاز در بخش کامپوند درجایگاه نخست رقابت‌ها و در بخش ریکرو با کسب 10 امتیاز در جایگاه سوم جای گرفت.

انتهای پیام/63006/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول