اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق ماده 230 قانون برنامه پنجم توسعه برای ترویج فرهنگ فاطمی اقدام کنند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در راستای تحقق ماده 230 قانون برنامه پنجم توسعه در جهت ترویج فرهنگ فاطمی در محورهای 14 گانه مرتبط با حوزه کاری خود اقدام کنند.

دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق ماده 230 قانون برنامه پنجم توسعه برای ترویج فرهنگ فاطمی اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامعلی رضوانی صبح امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری گفت: پژوهش‌ها با اهداف مشخص و با صرف هزینه صورت می‌گیرند و باید از آن‌ها در راستای رفع مشکلات و بهبود اوضاع بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: انجام تحقیق و پژوهش و استناد به آمار و اطلاعات جدید، اولویت‌ها و مسایل جامعه را مشخص می‌کند و می‌توان به عنوان راهنمای عمل دستگاه‌ها در حیطه وظایف کاری در قبال جامعه و مردم باشد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: استفاده از نتایج پژوهش‌ها؛ صرفه‌جویی در وقت، انرژی، امکانات و نیروی انسانی را در پی دارد و بیشترین بازده را در کمترین زمان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به وظیفه مهم همه مدیران برای ترویج فرهنگ فاطمی اظهار داشت: زنان نیمی از آحاد جامعه را تشکیل می‌دهند و این موجب تاثیرگذاری آنان در جامعه و نقش آنان در ترویج فرهنگ فاطمی است.

رضوانی با بیان این‌که جهان سلطه با تهاجم فرهنگی می‌خواهد هویت زن ایرانی را خدشه‌دار کند و به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد، افزود: جایگاه زنان در ایران اسلامی نسبت به دیگر نقاط جهان بی‌نظیر است و این در حالی است که در جامعه غربی از زنان به عنوان یک وسیله، ابزار و یک کالا برای نیل به آرزوهای خود استفاده می‌کنند.

رضوانی ترویج فرهنگ فاطمی را راهی موثر در بی اثر کردن نقشه‌های استکبار دانست و گفت: مدیران همه دستگاه‌های عضو کمیته ترویج فرهنگ فاطمی در راستای رسیدن به اهداف این کمیته و ترویج فرهنگ فاطمی مطابق با آیین‌نامه ابلاغی، همکاری و اقدام موثر داشته باشند.

احصای اولویت‌های پژوهشی جامعه بانوان استان

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست کارگروه بانوان و خانواده گفت: اولویت‌های پژوهشی دفتر امور بانوان و خانواده استان، بررسی، احصای و جهت تصویب به کارگروه پژوهش استان ارایه می‌شوند.

فریده کیامرثی اظهار داشت: بررسی وضعیت زنان سرپرست خانواده، بررسی امکانات ورزشی بانوان و راهکارهای افزایش آن، بررسی وضعیت طلاق عاطفی در استان، موانع خاص ازدواج در استان، نیازسنجی بانوان در سه سطح دختران، مادران و همسران، بررسی راهکاری افزایش احترام متقابل در خانواده، تحلیل مسایل و مشکلات زنان ورزشکار استان، بررسی مسایل و مشکلات خاص دختران دانشجو (پیامدها، بایسته‌ها و راهکارها) و بررسی مسائل و مشکلات خاص دختران فارغ‌التحصیل بیکار از جمله اولویت‌های پژوهشی احصا شده هستند.

وی افزود: با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه در نشست کارگروه بانوان و خانواده اعضای کمیته ترویج فرهنگ فاطمی مشخص شدند و مقرر شد دستگاه‌های اجرایی استان با توجه به وظیفه ذاتی خود در راستای تحقق ماده 230 قانون برنامه پنجم توسعه در جهت ترویج فرهنگ فاطمی در محورهای 14 گانه مرتبط با حوزه کاری خود اقدام کنند.

انتهای پیام/82015/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول