اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر مطرح کرد

ارائه خدمات به جامعه توسط زنان کارمند در استان بوشهر با حفظ اصول ارزش‌ها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: جمعیت قریب به اتفاق زنان کارمند در استان بوشهر با رعایت اصول ارزشی با حفظ شئونات اسلامی، خدمات مورد نظر را به جامعه ارائه می‌دهند.

ارائه خدمات به جامعه توسط زنان کارمند در استان بوشهر با حفظ اصول ارزش‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور عصر امروز در نشست مشترک کارگروه بانوان و خانواده و ترویج فرهنگ فاطمی به برنامه‌های دهه کرامت اشاره کرد و افزود: این دهه از سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا سالروز ولادت پربرکت امام رضا(ع) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 50 درصد جمعیت جامعه نظام اسلامی ایران را بانوان تشکیل می‌دهند، نقش این قشر از جامعه در ابعاد گوناگون و عرصه‌های مختلف را تشریح کرد و اذعان داشت: زنان ایران اسلامی با درایت و فرهنگ فاطمی نقش تأثیرگذار خود را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نشان داده‌اند و موفقیت بانوان ایرانی در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، هنری، ورزشی و پژوهشی مؤید این ادعاست که زنان ایرانی برای حضور در هر عرصه‌ای با حفظ شئونات هیچ محدودیتی ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به ترویج فرهنگ منحط غربی در جامعه بوسیله ماهواره‌ها ابراز کرد: جهان سلطه با این وسیله می‌خواهد هویت زن ایرانی را خدشه‌دار کند و به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابند تا بتوانند آن فرهنگ مورد نظر خود را در زنان اجرایی کنند.

پرآور جایگاه زنان در ایران اسلامی نسبت به دیگر نقاط جهان را بی‌نظیر دانست وگفت: در جامعه غربی از زنان بعنوان یک وسیله ، ابزار  ویک کالا برای تطمیع آرزوهای خوداستفاده می‌کنند در حالی که جایگاه زنان در ایران اسلامی بسیار بالا و با ارزش است.

وی از هم پاشیدن خانواده‌ها، افزایش آمار طلاق و بی هویت کردن زنان را از اهداف جهان استکبار دانست و گفت: ما باید با رعایت عفاف و حجاب و مقابله با هجمه فرهنگی ، دشمن را در مقابل خواسته‌های خود ناامید کنیم تابه جایگاه واقعی زنان خدشه وارد نشود.

پرآور با تأکید بر این نکته که اسلام هیچ محدودیتی برای حضور زنان در جامعه ایجاد نکرده است، تصریح کرد: حضور زنان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله وزارتخانه‌ها، مسئولیت پذیری، فرهنگی ، ورزشی، پژوهشی، بین المللی و حتی مدارج عالیه نشان از این دارد که اسلام و نظام اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای زنان قائل نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر، وظیفه زنان در عرصه‌های گوناگون برای ترویج فرهنگ فاطمی را مهم و سنگین دانست و افزود: با توجه به اینکه بیش از نیمی از آحاد جامعه را زنان تشکیل می‌دهند نشان از این دارد که زنان در جامعه تاثیر گذارند و رسالت آنان در اشاعه فرهنگ فاطمی بسیار سنگین است.

پرآور از وضعیت مطلوب زنان در ادارات اظهار خرسندی کرد و گفت: جمعیت قریب به اتفاق کارکنان زن در اداره‌ها شرائط مطلوبی دارند و بانوان با نگاه خاصی که اسلام برای آنان ترسیم کرده است و حفظ شئونات، خدمات مورد نظر را به جامعه ارائه می‌دهند.

وی به توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و افزود: اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب مختص بانوان نیست بلکه مردان هم باید این فرهنگ را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول