اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه:

اجرای پروژه‌های فاخر همت جهادی را می‌طلبد

شهردار ارومیه گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی فاخر و بزرگ همت جهادی و مشارکت همه اقشار جامعه را می‌طلبد.

اجرای پروژه‌های فاخر همت جهادی را می‌طلبد

محمد حضرت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: اجرای پروژه‌‌های عمرانی مهم و فاخر همت جهادی را می‌طلبد، بنابراین همه اقشار جامعه باید با شهرداری هم‌سو شوند.

وی با اشاره به اینکه احداث خط BRT در سال 87 مورد تصویب شورای عالی کشور قرار گرفت، افزود: با اجرای طرح مذکور علاوه بر روان شدن ترافیک، از ورود وسایل نقلیه شخصی به معابر و خیابان‌های اصلی شهر جلوگیری به عمل می‌آید.

وی با اشاره به این نکته که این خط به طول سیزده کیلومتر با چهارده ایستگاه راه‌اندازی می‌شود، گفت: برای اجرای این طرح، 20 دستگاه اتوبوس اختصاص یافته، که مطالعات لازم در زمینه‌های مختلف توسط مشاوران انجام گرفته است.

حضرت‌پور به اولویت‌بندی برای اجرای طرح جامع ترافیک و تفصیلی شهر ارومیه اشاره کرد، و گفت: حرکت خط نخست از فلکه دریا آغاز و از مسیرهای هفت تیر، ولیعصر، مدنی، ارتش، حسنی، فرهنگ، پارک استقلال عبور کرده و در سه‌راه ایثار توقف می‌کندَ، از طرف دیگر حرکت خط دوم از بهداری شروع شده و از مسیرهای شیخ‌تپه، کاشانی، امینی، مدنی، مطهری و شهدا عبور کرده و سرو مقصد نهایی این ناوگان است.

وی با بیان این مطلب که اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح نیز از محل اعتبارات دور چهارم سفر هیئت دولت به استان تأمین می‌شود، گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح 240 میلیارد ریال تخمین شده است، که 80 درصد این منبع مالی از طریق اعتبارات دور چهارم سفر ریاست جمهوری به استان تأمین می‌شود.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول