اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر زنجان:

موفقیت مدیریت شهری مشکلات شورا را کاهش می‌دهد

منتخب شورای شهر زنجان گفت: شورا در صدد انتخاب بهترین گزینه برای سمت شهرداری زنجان است چراکه ثبات و موفقیت مدیریت شهری به موفقیت شورا در پیشبرد امور کمک می‌کند.

موفقیت مدیریت شهری مشکلات شورا را کاهش می‌دهد

معصومه حمزه‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به جلسات برگزار شده بین منتخبان شورای چهارم زنجان اظهار داشت: هر 13 منتخب شورای شهر زنجان تصمیم به انتخاب بهترین گزینه برای مدیریت شهری زنجان هستند.

وی تجربه، سابقه مدیریت شهری، تحصیلات و کار بلدی را از جمله فاکتورهای مهم در انتخاب شهردار زنجان دانست و افزود: شورا در صدد انتخاب بهترین گزینه برای سمت شهرداری زنجان است چراکه ثبات مدیریت در شهرداری به موفقیت شورا در پیشبرد امور کمک می‌کند.

منتخب شورای شهر زنجان با بیان اینکه با نظر منتخبان شورای چهارم تکلیف شهردار زنجان تا 12 شهریور مشخص می‌شود، اضافه کرد: این شورا بنا دارد از وقت بهترین استفاده را کرده و تا رسمی شدن مسئولیت در شورا تکلیف مدیریت شهری را روشن کند.

وی با مهم توصیف کردن ریاست بر شورا تصریح کرد: رئیس شورا باید توان تصمیم‌گیری و هماهنگی با سایر اعضای شورا را داشته باشد.

حمزه‌تبار داشتن تجربه را یکی دیگر از ملاک‌های ریاست شورا عنوان کرد و گفت: ریاست شورا ضمن برخورداری از مقبولیت باید توان مدیریت شورا را هم داشته باشد.

وی ثبات یا عدم ثبات ریاست در شورا را بسته به عملکرد دانست و اضافه کرد: رئیس شورا اگر انتظارت من نوعی را برآورده کند می‌تواند رای مرا در دور بعدی هم داشته باشد و گرنه شخص دیگری را انتخاب می‌کنم و خوب نتیجه آن ریاست دوره‌ای شورا می‌شود.

منتخب شورای شهر زنجان با بیان اینکه تصمیمی برای کاندید شدن در انتخابات ریاست شورا ندارد، افزود: ریاست بر شورا باید ملاک‌هایی را داشته باشد.

وی با اذعان به قدر بودن توانمندی‌های تک تک منتخبان شورای چهارم زنجان تاکید کرد: برآیند عملکرد مجموع منتخبان در شورا بعد از آغاز به کار آنها جلوه پیدا می‌کند.

حمزه‌تبار به مشکلات موجود در برخی از مناطق شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: منتخبان شورا طرح‌هایی را برای پاسخگویی به مطالبات ساکنان این مناطق تهیه کرده‌اند.

وی اسلام‎آباد را از جمله مناطق شهر زنجان اعلام کرد که فاقد هر گونه امکانات تفریحی لازم هستند و ادامه داد: تعریف، تهیه و عملیاتی کردن پروژه‌هایی برای برآورده کردن نیازهای این منطقه از جمله برنامه‌های منتخبان شورا در دوره چهارم است.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول