اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای اداری بویراحمد عنوان شد

انتقاد شدید فرماندار بویراحمد از کیفیت نامطلوب نان

فرماندار بویراحمد از کیفیت نامطلوب نان در سطح این شهرستان انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی مسئولان صنعت، معدن و تجارت در این خصوص شد.

انتقاد شدید فرماندار بویراحمد از کیفیت نامطلوب نان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج محمد الفونه ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد اشاره‌ای به کیفیت پخت نان در سطح شهرستان داشت و گفت: وضعیت کنونی در پخت نان باعث سرافکندگی مسئولان صنعت، معدن و تجارت است.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: با توجه به گزارشات واصله و میزان نارضایتی اعلام شده از سوی مردم ضروری است، مسئولان  صنعت، معدن و تجارت در خصوص وضعیت نامطلوب کیفیت و کمیت پخت نان در این شهرستان پاسخگو باشند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کنونی بر کیفیت نان‌ در سطح شهرستان به نظر می‌رسد صنعت، معدن و تجارت نظارت مناسب و مطلوبی از نانوایی‌ها ندارد.

وی، در ادامه اذعان کرد: با توجه به این‌که کیفیت نان در سطح شهرستان بویراحمد مطلوب گزارش نشده و برخی از نانوایی‌ها بهداشت را رعایت نمی‌کنند ضروری است مسئولان ذی‌ربط توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند و نظارت کامل در این خصوص را اعمال کنند.

مسئول ارشد اجرایی در شهرستان بویراحمد ضمن تاکید مجدد به مسئولان صنعت، معدن و تجارت بر نظارت بیشتر بر کیفیت و بهداشت نان در سطح شهرستان، ابراز داشت: با توجه به این‌که نارضایتی‌های عمومی در بحث کمیت و کیفیت نان وجود دارد بدیهی است مسئولان توجه ویژه‌ای به کیفیت نان داشته باشند.

الفونه تاکید کرد: مسئولان نظارت بر نانوایی‌ها باید با شروع ماه مبارک رمضان نظارت بیشتری بر کیفیت و کمیت نان داشته باشند تا میزان رضایت عمومی افزایش یابد.

فرماندار بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات در بخش شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: بانک‌ها باید به تعهدات و میزان سهمیه پرداختی خود عمل کنند.

وی، همکاری شعبه استانی و شهرستانی بانک ملی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: این بانک در دو سطح استانی و شهرستانی به تعهدات خود عمل کرده و تاکنون همکاری خوب و مناسبی داشته است.

این مسئول افتتاح مرکز بستر درمانی لوداب را اقدام مهم در بخش بهداشت و درمان استان و شهرستان عنوان کرد و گفت: امیدواریم تامین نیروی خدمات درمانی و پزشک این مرکز از سوی مسئولان امر فراهم شود.

انتهای پیام/82011/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول