اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اداری بندرعباس مطرح شد

تأکید فرماندار بندرعباس بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی

فرماندار بندرعباس بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در این شهرستان تأکید کرد.

تأکید فرماندار بندرعباس بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی عصر امروز در چهارمین نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این ماه فرصت خوب و مناسبی برای بازسازی نفس و توجه به نیازمندان است که از عنایات خداوند متعال به شمار می‌رود و مدیران دستگاه‌ها فرصت را غنیمت بشمارند و سرکشی از ایتام و نیازمندان را سرلوحه کار قرار دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های مطالعاتی و کارشناسی منظور شده سال 92 را با یک جمع‌بندی کامل و منظم در اختیار کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قرار دهند تا بتوان نهایت استفاده را از پروژه‌های ارائه شده برد و ضریب اهمیت برنامه‌ها مشخص شود.

وی همچنین تصریح کرد: باید پروژه‌هایی که در شهرستان نیمه‌تمام مانده تا ایام هفته دولت با یک کار انقلابی، حماسی و جهادی آماده و به افتتاح برسد.

فرماندار بندرعباس با بیان اینکه تغییر دولت در کشور نباید در عزم و اراده مسئولان دستگاه‌های اجرایی نسبت به خدمات‌رسانی به مردم خللی وارد کند، بیان داشت: چون افق کار در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشخص و مبرهن است، بنابراین تغییر دولت‌ها دلیل نمی‌شود که در مسیر خدمتگزاری به مردم و رسیدگی به انجام امورات آنها خللی وارد شود.

مرادی با اشاره به نشست‌های کارگروه‌های سیاسی و امنیتی، عمران و برنامه‌ریزی، گفت: امنیت به عنوان اصلی‌ترین زیرساخت امور در هر جامعه‌ای تلقی می‌شود و با توجه به افزایش جمعیت در شهرستان، ظرفیت شاخص‌های امنیتی مناسب بوده و این امنیت مرهون زحمات همکاران پر تلاش در حوزه امنیتی است و در حوزه عمران و برنامه‌ریزی پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه‌های مختلف اعم از کشاورزی، فنی و مهندسی حاکی از تلاش همکاران کمیته برنامه‌ریزی است.

فرماندار بندرعباس در پایان از همکاری و تلاش تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی که با همت و اراده در برگزاری امر مهم انتخابات همیاری لازم را با مجموعه فرمانداری شهرستان داشتند، تشکر کرد.

انتهای پیام/2310/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول