اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بیجار خبر داد

نخستین مرکز نیکوکاری کمیته امداد در بیجار راه‌اندازی شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی بیجار از راه‌‌اندازی نخستین مرکز نیکوکاری کمیته امداد در بیجار خبر داد.

نخستین مرکز نیکوکاری کمیته امداد در بیجار راه‌اندازی شد

محمدرضا یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار هدف از ایجاد شبکه نیکوکاری تسریع خدمات به مددجویان در کمترین زمان و کوتاه‌ترین مکان عنوان و اظهار داشت: بر اساس اهداف این مراکز، هر منطقه 10 هزار نفر در مراکز شبکه نیکوکاری زیرپوشش مساجد محل خود خواهند بود.

یاوری عنوان کرد: استقرار و مدیریت شبکه‌های نیکوکاری با محوریت مساجد، شناسایی خیرین و مستمندان مناطق مختلف، توسعه خدمت‌رسانی به محرومین، ایجاد همبستگی در جامعه بین خیرین و محرومین، ارتقاء فرهنگ نیکوکاری و همبستگی بیشتر مردم با مساجد از دیگر اهداف راه‌اندازی شبکه‌های نیکوکاری در مساجد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بیجار تصریح کرد: مراکز نیکوکاری از نیروهای مردمی و نیکوکار منطقه در راستای جذب کمک‌های مردمی با نظارت کمیته امداد بهره خواهند برد.

این مسئول در ادامه گفت: محل استقرار این مرکز  در مسجد امام رضا (ع) بیجار است.

اطعام 8 هزار نیازمند بیجاری تا پایان ماه رمضان

وی از اطعام 8 هزار نیازمند بیجاری تا پایان ماه رمضان و  اطعام 950 نفر از مددجویان تحت حمایت و ایتام هم‌زمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و اضافه کرد: در ایام لیالی قدر تعداد بیشتری به صورت جیره خشک و غذایی اطعام خواهند شد. 

یاوری عمده فعالیت‌های این نهاد مقدس را در ماه مبارک رمضان طرح اکرام ایتام و اطعام محرومین بیان کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان چندین طرح در دست اجرا است که مهم‌ترین آن اکرام ایتام است و خیرین و حامیان می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد سرپرستی یک یا چند نفر را عهده‌دار شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بیجار طرح شفا را از دیگر طرح‌های کمیته امداد بیان و تصریح کرد: افراد نیازمندی که مبتلا به بیماری‌های خاص هستند می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی از حمایت این نهاد مقدس و با استفاده از کمک خیرین بهره‌مند شوند.

این مسئول اطعام نیازمندان و اکرام ایتام را از اصول مهم این نهاد مقدس عنوان کرد و گفت: این موارد به عنوان فرصتی ارزشمند برای نهادینه کردن فرهنگ کمک به نیازمندان خواهد بود.

وی عنوان کرد: این نهاد ارزشی تمام سعی و تلاش خود را برای جذب مساعدت‌های مردمی در ماه مبارک رمضان برای یاری رساندن به اقشار نیازمند به کار خواهد برد.

یاوری با بیان اینکه یکی از اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فقر زدایی و توجه به مسائل افراد محروم و نیازمند جامعه است ابراز داشت: در دین مبین اسلام نیز به این مسئله خطیر سفارش شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بیجار همچنین انفاق و بخشش و رسیدگی به مسائل زندگی جهت رفع مشکلات نیازمندان را مورد تأکید دین اسلام عنوان کرد.

این مسئول با تقدیر از مردم خیر و نوع دوست شهرستان بیجار اظهار امیدواری کرد که با مساعدت و مشارکت‌های مردمی جهت کمک و یاری رساندن به افراد نیازمند شاهد رشد و شکوفایی مساعدت‌های بیشتر خیرین در آینده باشیم.

وی در پایان اذعان داشت: شماره حساب 0104272023008 بانک صادرات برای دریافت کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان برای اطعام ایتام و محرومین است.

انتهای پیام/79015/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول