اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

دیدار با 24 خانوار مددجوی کمیته امداد چرام در قالب طرح مفتاح‌الجنه

رئیس کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همراه با امام جمعه چرام از تعداد 24 خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در روستای شیخ هابیل بخش سرفاریاب این شهرستان در قالب طرح مفتاح‌الجنه بازدید به عمل آورد.

دیدار با 24 خانوار مددجوی کمیته امداد چرام در قالب طرح مفتاح‌الجنه

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز رئیس کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همراه با امام جمعه چرام از تعداد 24 خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در روستای شیخ هابیل بخش سرفاریاب این شهرستان در قالب طرح مفتاح‌الجنه بازدید به عمل آورد. 

علی‌حسن مظاهری در این بازدید اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ستاد برنامه‌ریزی ماه مبارک رمضان کمیته امداد سرکشی از خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و بررسی مشکلات و نیازهای آنان با همراهی مسئولان در قالب طرح مفتاح‌الجنه است.

وی تصریح کرد: در همین راستا با حضور امام جمعه چرام از تعداد 24 خانوار تحت حمایت بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی مشکلات آنان، بسته‌های حمایتی اهدایی خیران نیز به آن‌ها اعطا می‌شود.

مظاهری متذکر شد: در این بازدید ضمن اهداء بسته‌های حمایتی، خدمات دیگری از قبیل پرداخت وام‌های کارگشایی، کار انگیزی، خدمات ساختمانی و تسهیلات قرض‌الحسنه نیز برای متقاضیان واجد شرایط در نظر گرفته شد.

وی، ارزش ریالی مساعدت به نیازمندان را در این سفر بیش از 60 میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/82002/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول