اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه والیبال میزان خراسان:

حمایت موسسه میزان از نماینده والیبال خراسان در لیگ برتر ادامه دارد

سخنگوی باشگاه والیبال میزان خراسان گفت: مجموعه موسسه مالی و اعتباری میزان همچنان از نماینده والیبال خراسان‌رضوی در لیگ برتر حمایت می‌کند.

حمایت موسسه میزان از نماینده والیبال خراسان در لیگ برتر ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، یوسفعلی منیری اظهار داشت: در دو هفته آینده جلسه هیئت مدیره باشگاه برگزار خواهد شد و پس از آن سیاست‌های کلی باشگاه برای فصل آتی لیگ برتر مشخص می‌شود.

وی افزود: در هر صورت مجموعه موسسه مالی و اعتباری میزان به عنوان حامی تیم والیبال استان در عرصه حضور خواهد داشت و سعی خواهیم کرد، تیمی پرقدرت را راهی لیگ برتر کنیم.

منیری در ارتباط با وضعیت تمرینات تیم گفت: در حال حاضر تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌شود تا زمان را از دست ندهیم، اما قطعاً بازیکنان جدیدی جذب تیم می‌شوند.

سخنگوی باشگاه والیبال میزان خراسان ادامه داد: با چند ملی‌پوش حاضر در مسابقات لیگ جهانی هم مذاکراتی داشتیم که به نتایج خوبی رسیده‌ایم و امیدواریم با جذب آنها تیمی مقتدر را آماده کنیم.

وی در ارتباط با وضعیت کادر فنی نیز گفت: به احتمال فراوان کادر فنی هم دستخوش تغییراتی می‌شود، اما جبار قوچان‌نژاد قطعاً در ترکیب کادر فنی سال آینده ما حضور دارند.

انتهای پیام/70004/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول