اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود مشکلات شدید مالی محقق می‌شود

حضور تیم والیبال نشسته فیروز قزوین در لیگ برتر

با وجود مشکلات شدید مالی و هزینه‌های بالا، تیم گروه بهداشتی فیروز قزوین در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کند.

حضور تیم والیبال نشسته فیروز قزوین در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با وجود مشکلات مالی، فعالیت باشگاه فیروز قزوین که در بخش ورزش جانبازان و معلولان فعال است، همچنان تداوم پیدا می‌کند تا این باشگاه ورزشی تنها تیم و باشگاهی باشد که دوباره دست تیم‌های جانبازان و معلولان استان را در رشته‌های والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر و حتی گلبال در دو بخش مردان و زنان بگیرد.

این صحبت‌ها را احمد ملاحسینی دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان در حالی عنوان می‌کند که هزینه‌های حضور در لیگ برتر در فصل جاری از سوی فدراسیون افزایش پیدا کرده و البته این مسئله گرچه مشکل‌ساز بوده است؛ اما موجب نشده تا مسئولان باشگاه فیروز قزوین از لیگ برتر انصراف دهند.

اتفاقاً این باشگاه قرار را بر این گذاشته است تا در فصل جدید مسابقات لیگ برتر نیز در رشته والیبال نشسته همچون سال‌های قبل تیم‌داری کند.

هزینه ورودی مسابقات لیگ در رشته والیبال نشسته از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان کشورمان در فصل جدید در حالی 80 میلیون ریال تعیین شده است که ملاحسینی دبیر هیئت جانبازان و معلولان استان به این خواسته فدراسیون انتقاد دارد و می‌گوید که این هزینه برای خیلی از تیم ها از جمله نماینده قزوین سنگین است.

ملاحسینی اعتقاد دارد که پرداخت این ورودی به جز دو سه تیم متمول و ثروتمند، برای سایر تیم‌ها ایجاد مشکل می‌کند و فدراسیون باید شرایطی را مهیا کند که تیم‌ها طالب فعالیت و شرکت در لیگ برتر باشند؛ نه اینکه محیطی ایجاد شود که بخش خصوصی نسبت به تیمداری بی‌علاقه و پشیمانی از خود نشان دهد.

در هر صورت در این اوضاع مالی نابسامان که حتی تیم‌های لیگ برتری بدمینتون شهید رجایی و هیئت تنیس خاکی قزوین به علت نبود اسپانسر و نیافتن حامی مالی تهدید به کناره‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر کرده‌اند، باید دست مسئولان باشگاه گروه بهداشتی فیروز قزوین را به گرمی فشرد که در این بازار بی‌پولی باز هم حمایت خود را از تیم‌های لیگ برتری جانبازان و معلولان استان دریغ نکرده‌اند.

انتهای پیام/77004/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول