اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان خبر داد

اشتغالزایی برای 12 هزار نفر با راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان از اشتغالزایی برای 12 هزار نفر با راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی خبر داد.

اشتغالزایی برای 12 هزار نفر با راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدمهدی احمدیان بعدازظهر امروز در جلسه ویژه منطقه اقتصادی اظهار کرد: تاکنون اقدامات بسیاری به منظور ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در استان از طریق سازمان همیاری‌های شهرداری‌های استان زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به بازدید‌های انجام شده از منطقه ویژه سیرجان و همچنین مکاتبه با سازمان‌های مرتبط به منظور اخذ مجوزهای لازم تصریح کرد: همچنین طرح زیست‌محیطی این طرح نیز تهیه شده است.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان در ادامه به شناسایی واحدهای مستقر در محدوده این منطقه نیز اشاره کرد و گفت: همچنین در این راستا کمیته ویژه مشورتی تشکیل و چندین جلسه تخصصی در این بحث برگزار شده است.

وی در ادامه با اشاره به اختصاص یک‌هزار هکتار برای تاسیس منطقه ویژه اقتصادی در استان افزود: برای راه‌اندازی این منطقه یک‌هزار و 400 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده است.

احمدیان همچنین با اشاره به اینکه با راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی برای 12 هزار نفر شغل ایجاد می‌شود، اضافه کرد: این مشاغل از محل صنایع و خدماتی که قرار است در منطقه راه‌اندازی شود، ایجاد می‌شود.

وی به مزایای راه‌اندازی منطقه مذکور اشاره کرد و گفت: امکان صدور کالای مازاد به سرزمین اصلی تولید یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این طرح است.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان بلامانع بودن توقف طولانی مدت کالا به منطقه و همچنین امکان ترانزیت ورود مجدد کالا را نیز از دیگر فواید راه‌اندازی منطقه اقتصادی مذکور اعلام کرد و گفت: راه‌اندازی این منطقه اقتصادی فواید بسیاری را برای استان به دنبال دارد.

انتهای پیام/73005/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول