اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شرکت مخابرات

برگزیدگان جشنواره نوروزی ADSL در زنجان تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره نوروزی ADSL در استان زنجان توسط شرکت مخابرات مورد تجلیل قرار گرفتند.

برگزیدگان جشنواره نوروزی ADSL در زنجان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوروزی، 35 نفر از شرکت‎کنندگان زنجانی در این جشنواره سراسری مورد تجلیل قرار گرفته و جوایز خود را دریافت کردند.

در ادامه این مراسم، معاون شرکت مخابرات استان زنجان با بیان اینکه شرکت مخابرات پس از فرایند نوسازی مشمول قوانین خصوصی‏سازی شده است، خاطرنشان کرد: محدودیت‏هایی که برای برگزاری جشنواره‏ها و اهدای جوایز به برگزیدگان در بخش‏های دولتی وجود دارد، در بخش خصوصی اعمال نمی‏شود.

محمد جعفر چنگایی با بیان اینکه جذب مشتری، حفظ مشتریان گذشته و کسب سود و درآمد از اهداف شرکت مخابرات به شمار می‏رود، اضافه کرد: این شرکت علاوه ‏بر اینکه وظیفه خدمات‌رسانی به مردم را دارد، باید به فکر سود سهام‏داران خود نیز باشد.

وی با تأکید بر اینکه شرکت مخابرات جایی سرمایه‏گذاری می‏کند که به سود مورد نظر خود دست یابد، تصریح کرد: جشنواره نوروزی ADSL تمرینی برای این شرکت در راستای معرفی محصولات و خدمات خود محسوب می‏شود.

معاون کسب و کار و بازاریابی شرکت مخابرات استان زنجان با اشاره به اینکه با برگزاری جشنواره نوروزی نقاط ضعف و قوت شناسایی و نحوه ارتباط با مردم نیز مورد توجه قرار می‏گیرد، یادآور شد: در آینده جشنواره نوروزی به صورت استانی در استان زنجان برگزار می‏شود.

وی با بیان اینکه حدود 3 هزار و 500 نفر از مشترکین شرکت مخابرات استان زنجان در جشنواره بزرگ نوروزی ADSL شرکت کرده بودند، ادامه داد: 35 نفر از این افراد برگزیده شده‎اند.

لازم به ذکر است، فرهاد بابایی، رسول بیات، محبت علی بابایی، محسن محمدی، شهرام حیدری، زینب فتح‏اللهی، محسن عدالتی یگانه، ابراهیم ملایی، لیلا صالحی، اکرم خلفی، محمد حبیبی، محمد محسن صدر محمدی، تقی رستمی، محمد حسن قهرمانی، محمد اسدی، رحمان کلانتری، مرتضی خان‌محمدی، محمد غفاری، نبی‏الله محبوبی، رحیم گنج‏خانلو، سمیه سلیمانی قیداری، مهدی قره‏بیگلی، میکائیل جوادی و علیرضا وفاجو از برگزیدگان جشنواره نوروزی ADSL در استان زنجان به شمار می‏روند.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول