اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان خبر داد

توزیع 512 تن کالا در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای زنجان

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به استقبال خوب مردم از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مناسبت رمضان اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه 512 تن و 124 کیلو کالا فروخته شد.

توزیع 512 تن کالا در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هادی تقی‌لو ظهر امروز در هفتمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان گزارشی از روند توزیع کالاهای اساسی در سطح استان زنجان ارائه داد و اظهار داشت: بخشی از اقلام مورد نیاز مردم توزیع و بخشی هم در حال ورود به استان است که به مرور توزیع می‌شود.

وی مرغ منجمد، برنج خارجی، قند و شکر را از جمله اقلامی دانست که به مرور در سطح فروشگاه‌ها توزیع و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به اجرای فروش فوق‌العاده با عنوان طرح ضیافت اقلام اساسی مورد نیاز مردم اشاره کرد و گفت: این طرح با مشارکت فروشگاه‌هایی در سطح شهرستان‌های مختلف استان عملیاتی شده است.

این مسئول مجموع فروشگاه‌های مشارکت‌کننده در طرح ضیافت استان زنجان را 56 فروشگاه اعلام و اضافه کرد: 17 فروشگاه از این مجموع در سطح شهر زنجان قرار دارد.

تقی‌لو از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا خبر داد و افزود: این نمایشگاه در دو شهرستان زنجان و خدابنده برگزار شد.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان به استقبال خوب مردم از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا اشاره و تصریح کرد: بیش از 512 تن کالا در این نمایشگاه فروخته شد.

وی با اشاره به ثابت بودن قیمت اغلب کالاها در بازار اضافه کرد: قیمت 29 قلم کالا طی این مدت ثابت بوده است.

این مسئول از کاهش قیمت 15 قلم کالا طی چند وقت اخیر در بازار خبر داد و گفت: میانگین جمع تغییرات قیمت‌های کالاهای اساسی در بازار منهای دو درصد بوده است.

به گفته تقی‌لو جو روانی ایجاد شده در بازار، کاهش نرخ ارز و عرضه محصولات جدید به بازار از جمله دلایل کاهش برخی اقلام در بازار محسوب می‌شود.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان آماری از بازرسی‌های انجام شده در سطح بازار ارائه و متذکر شد: بازرسان طی این مدت بیش از 2 هزار بازرسی از واحدهای صنفی انجام داده‌اند.

وی در پایان تعداد پرونده‌های تخلفات ثبت شده ناشی از بازرسی‌ها را 64 فقره اعلام و اضافه کرد: واحدهای متخلف جریمه شده‌اند.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول