اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تأمین اجتماعی تویسرکان خبر داد

36 درصد جمعیت تویسرکان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی

رئیس تأمین اجتماعی تویسرکان گفت: 36 درصد جمعیت تویسرکان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی است.

36 درصد جمعیت تویسرکان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی

بهبود آقا‌بصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه رضایت‌مندی مردم از خدمات‌دهی تأمین اجتماعی در اولویت کارها است، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی به مثابه اصلی‌‌ترین و محوری‌ترین مرکز عدالت اجتماعی برای خدمت به اقشار مختلف جامعه وظیفه سنگینی را بر دوش دارد.

وی با بیان اینکه ما تلاش کردیم در وظیفه محوله به بهترین شکل، حداکثر خدمات را به مردم ارائه دهیم، ادامه داد: 36 هزار و 230 نفر از کل جمعیت شهری و روستایی تویسرکان زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند.

رئیس تأمین اجتماعی تویسرکان با بیان اینکه 36 درصد مردم تویسرکان از مزایایی بیمه تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند، ابراز داشت: یک‌هزار و 831 پرونده مستمری بگیر، از کارافتاده، بازمانده و بازنشسته در این نهاد ثبت شده است.

وی خاطر نشان کرد: سال 91 به افراد زیر پوشش تأمین اجتماعی تویسرکان مبلغ 122 میلیارد و 213 میلیون و 674 هزار و 729 ریال مستمری پرداخت شده است.

آقابصیری با اشاره به اینکه شهر تویسرکان، شهرستانی صنفی است، گفت: دو هزار و 977 کارگاه فعال در سطح شهرستان وجود دارد که از این مجموع تعداد دو هزار و 517 کارگاه، صنفی است.

وی گفت: سازمان تأمین اجتماعی در سه محور بلند‌مدت، کوتاه‌مدت و میان‌مدت به مردم خدمات‌ ارائه می‌دهد.

رئیس تأمین اجتماعی تویسرکان با اشاره به اینکه غرامت، دستمزد بیماری ناشی از کار و بیماری غیر ناشی از کار، استراحت ایام بارداری برنامه خدماتی کوتاه‌مدت تأمین اجتماعی محسوب می‌شود، افزود: در یک سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 595 میلیون و 962 هزار و 591 ریال در قالب ‌کوتاه‌مدت خدمات ارائه شده است.

وی میزان هزینه‌های بیمه بیکاری را پنج میلیارد و 977 میلیون و 119 هزار و 675 ریال در سال گذشته اعلام کرد و گفت: به افراد زیر پوشش در بخش کمک‌ها نظیر هزینه ازدواج، اولاد، عائله‌مندی، عیدی، کفن و دفن، مسکن، کمک هزینه همسر متکفل فرزند، کمک به سبد خانوار و سایر کمک‌ها مبلغ 23 میلیارد و 952 میلیون و 654 هزار و 542 ریال پرداخت شده است.

آقابصیری ادامه داد: پرداخت از کارافتادگی و غرامت نقص عضو شش میلیارد و 714 میلیون و 248 هزار و 461 ریال، بازنشستگی 51 میلیارد و 943 میلیون و 511 هزار و 802 ریال، بازماندگان 31 میلیارد و 563 میلیون 127 هزار و 442 ریال و حق سنوات مستمری‌بگیران 467 میلیون 50 هزار و 216 ریال بوده است.

وی در بخش دیگر از سخنانش، تعداد بیمه‌شده‌های اجباری را پنج هزار و 527 نفر و بیمه‌شده اختیاری را نیز 169 نفر اعلام کرد.

رئیس تأمین اجتماعی تویسرکان در پایان تعداد بیمه‌شده‌های اصلی شهرستان را 11 هزار نفر و مابقی افراد زیر پوشش را بیمه‌شده تبعی دانست.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول