اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا برگزار می‌شود

همایش «تأمین اجتماعی، گذشته، حال، آینده»

دبیر همایش «تأمین اجتماعی، گذشته، حال، آینده» هدف از برگزاری این همایش را بررسی چالش‌های فرارو، شناخت استراتژی‌های راهگشا و طرح ویژ‌گی‌ها و رویکردهای بایسته برای مدیریت در حوزه تأمین اجتماعی اعلام کرد.

همایش «تأمین اجتماعی، گذشته، حال، آینده»

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مدیران عامل سه دوره سازمان تأمین اجتماعی فردا یکشنبه در همایش «تأمین اجتماعی، گذشته، حال و آینده» سخنرانی می‌کنند.

دبیر همایش «تأمین اجتماعی، گذشته، حال، آینده» در جمع خبرنگاران جنوب تهران هدف از برگزاری این همایش را بررسی چالش‌های فرارو، شناخت استراتژی‌های راهگشا و طرح ویژ‌گی‌ها و رویکردهای بایسته برای مدیریت در حوزه تأمین اجتماعی اعلام و اظهار داشت: با توجه به مجموعه تجارب و رویکردهای نظری حاضر در این همایش و مباحث و گفت‌وگوهای تخصصی که مطرح خواهد شد امیدواریم به جمع‌بندی مناسبی جهت ترسیم چشم‌اندازهای مطلوب این حوزه درآینده و در دولت تدبیر و امید دست یابیم.

مجتبی امیری در پاسخ به پرسشی در ارتباط با ترکیب و اسامی افراد مدعو و سخنرانان جلسه از حضور صاحب‌نظران در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی از جمله دکتر فرشاد مؤمنی، دکترعلی ربیعی و مدیران و کارشناسان ادوار مختلف تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: دکترمحمد حسین شریف‌زادگان، دکترمهدی کرباسیان و دکترغلامرضا سلیمانی مدیران عامل سه دوره سازمان تأمین اجتماعی در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به فضای علمی و تخصصی‌ای که با حضور این افراد و همچنین شرکت‌کنندگان در این همایش که عمدتاً  کارشناسان و متخصصان تأمین اجتماعی را در بر می‌گیرد، انتظار می‌رود بتوان به نتایجی کاربردی و مناسبی در این زمینه دست یافت.

این گزارش حاکی است،  همایش «تأمین اجتماعی، گذشته، حال، آینده» از ساعت 16 روز یکشنبه 30 تیرماه 92 در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول