اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته محقق شد

اشتغا‌ل‌زایی 19 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد استان اصفهان

قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان از فراهم شدن شرایط فرصت اشتغال برای 19 هزار و 237 خانوار زیر پوشش این کمیته در سال گذشته خبر داد.

اشتغا‌ل‌زایی 19 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، قربانعلی عباسیان چهارشنبه شب در حاشیه افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان اشتغال‌زایی پس از ارائه 13 هزار و 850 طرح اشتغال‌زایی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان در سال گذشته تحقق یافت.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد اشتغال 19 هزار و 237 خانوار مددجوی تحت پوشش این کمیته بالغ بر 76 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است افزود: این میزان اشتغال در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 20 درصد افزایش اشتغال مددجویان را به همراه داشته است.

قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان در ادامه میزان کمک‌های مردمی استان در سال گذشته به این کمیته را 43.5 میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: این میزان کمک مالی به 89 هزار و 800 خانوار تحت پوشش در قالب 177 هزار نفر ارائه شده است. 

عباسیان خاطرنشان کرد: این میزان کمک‌های مردمی سال 91، نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن، 22 درصد افزایش داشته است.

این مسئول همچنین با تأکید بر نقش خیرین استان اصفهان در اکرام یتیمان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته  6 هزار و 500 حامی از 7 هزار و 200 یتیم استان حمایت کردند.

وی همچنین از واگذاری نزدیک به 2 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان در سال گذشته خبر داد و متذکر شد: این تعداد واحد مسکونی در قالب طرح‌های مسکن مهر و مقاوم‌سازی مسکن روستایی واگذار شده است.

انتهای پیام/63009/ج30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول