اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته امداد فهرج خبر داد

اجرای 400 طرح اشتغالزایی‌ مدد‌جویان کمیته امداد‌ ‌فهرج‌

مسئول کمیته امداد امام خمینی شهرستان فهرج گفت: طی سال گذشته 400 طرح اشتغالزایی برای مدد‌جویان کمیته امداد شهرستان فهرج اجرا شد.

اجرای 400 طرح اشتغالزایی‌ مدد‌جویان کمیته امداد‌ ‌فهرج‌

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، یدالله مهدابی صبح امروز در مراسم راه‌اندازی نخستین مرکز نیکو‌کاری محله در مسجد جامع فهرج به اقدامات مناسب کمیته امداد برای محرومیت‌زدایی در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: یک هزار و 300 دانشجو، طلبه ‌و دانش‌آموز با حمایت کمیته امداد مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به طرح غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان مدد‌جویان کمیته امداد با همکاری آموزش و پرورش بیان داشت: کمیته امداد فهرج در زمینه آموزش خانواده‌ها با بهره‌گیری از سه‌ مشاور، مشاوره چهره به چهر‌ه و گروهی به خانواده‌ها می‌دهند.

مهدابی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد برای اشتغالزایی مدد‌جویان زیر پوشش گفت: طی سال گذشته 400 ‌طرح اشتغالزایی برای مدد‌جویان کمیته امداد شهرستان فهرج اجرا شد که 300 طرح عملیاتی شده است.

این مسئول با اشاره به پر‌داخت زکات از سوی نخل‌‌داران فهرجی ابراز داشت: طی سال گذشته 317 میلیون تومان زکات در شهرستان فهرج جمع‌آوری شد. 

مدیر کمیته امداد شهرستان فهرج تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ حسنه و خداپسندانه انفاق و نیکوکاری، بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی مردم در کمک به نیازمندان، فراهم کردن زمینه‌های حضور مردم و تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری، ایجاد فضای همبستگی اجتماعی افراد از اهداف راه‌اندازی مرکز نیکو‌کاری محله شهر است.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح مفتاح‌الجنه عنوان کرد: در اجرای این طرح مسئولان و خیران از خانواده ایتام دیدار‌ و مشکلات آنها را رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام/80013/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول