اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

برنامه‌های کمیته امداد در راستای اهداف دین اسلام است

استاندار مازندران گفت: برنامه‌های کمیته امداد در راستای اهداف دین اسلام مبنی بر کاهش فقر و نابرابری در بین مسلمانان است.

برنامه‌های کمیته امداد در راستای اهداف دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی‌اکبر طاهایی صبح امروز در مراسم جشن رمضان و افتتاحیه شبکه نیکوکاری در مرکز استان مازندران، اظهار داشت: خانواده بزرگ کمیته امداد در نزد خداوند یکی از باکرامت‌ترین خانواده‌ها هستند، چراکه خیران با نیت خالص برای حل مشکلات آنها گام بر می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌ کردن به دیگران در دین اسلام بسیار سفارش شده است، تصریح کرد: امام حسن مجتبی (ع) چند بار در تمامی اموال خود را برای حل مشکلات یتیمان و نیازمندان اهدا کردند.

استاندار مازندران با بیان اینکه صدها یتیم در استان با هزاران نگاه خیران پشتیبانی می‌شود، افزود: در کنار هم قرار گرفتن خیران و ایتام یکی از برکات ماه مبارک رمضان است که در نهادینه کردن فرهنگ نیکوکاری نقش مؤثری دارد.

وی با اشاره به بازدیدهای حضوری خود به همراه مسئولان کمیته امداد استان از خانواده‌های مددجویان در ایام ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: برنامه‌های کمیته امداد در راستای اهداف دین اسلام مبنی بر کاهش فقر و نابرابری در بین مسلمانان است.

در پایان این مراسم، حکم مسئولیت شبکه نیکوکاری مسجد باقرزادگان میدان معلم شهرستان ساری به حجت‌الاسلام رجب بابایی جامخانه، امام جماعت این مسجد ابلاغ شد.

انتهای پیام/86003/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول