اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ملایر خبر داد

افتتاح یک مرکز نیکوکاری در ملایر/ افتتاح 2 مرکز دیگر تا پایان سال

مدیر کمیته امداد ملایر از افتتاح مرکز نیکوکاری در مسجد شهرستان ملایر خبر داد و گفت: تا پایان سال دو مرکز نیکوکاری نیز در دو مسجد شهرستان افتتاح می‌شود.

افتتاح یک مرکز نیکوکاری در ملایر/ افتتاح 2 مرکز دیگر تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی کولیوند صبح امروز در مراسم افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری ملایر در مسجد سیدالشهدای(ع) این شهر اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی بهتر به محرومان و شناسایی خیرین مراکز نیکوکاری زیر نظر کمیته امداد شکل گرفته که بهترین مکان برای این مراکز مساجد هستند.

وی با اشاره به افتتاح 9 مرکز نیکوکاری در فاز اول در استان همدان بیان داشت: در فاز اول یکی از مراکز مربوط به شهر ملایر بوده که با توجه به اینکه مسجد سیدالشهدا آیتم‌های هدفگذاری این مراکز را در شهرستان دارا است این مکان به عنوان نخستین مرکز نیکوکاری ملایر در نظر گرفته شد.

مدیر کمیته امداد ملایر تصریح کرد: این مراکز به عنوان دفاتر پیشخوان کمیته امداد در راستای جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران و خیرین افتتاح می‌شود و زیر نظر امام جماعت مسجد و هیئت امنا کار شناسایی خیرین را انجام و کمک‌ها را به دست محرومان می‌رساند.

وی افزود: در این راستا کمیته امداد بحث پشتیبانی از مراکز را داشته و مسئولان مراکز نیکوکاری افراد را شناسایی و بدون تحقیقات کمیته معرفی کرده که خدمات لازم را به این افراد ارائه می‌شود.

کولیوند از افتتاح دو مرکز دیگر تا پایان سال جاری در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: با توجه به سهمیه‌ای که برای شهرستان ملایر در نظر گرفته شده است در فازهای بعدی در نظر داریم مسجد امام حسین(ع) در خیابان خلبان شهر ملایر و سومین مرکز را نیز در شهر ازندریان تا پایان سال به عنوان  مراکز نیکوکاری ملایر به افتتاح برسانیم.

وی یادآور شد: در فازهای بعدی نیز برای سایر مساجد شهرستان افتتاح این مراکز خواهیم داشت.

در ادامه معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر نیز کمیته امداد را یکی از بزرگترین دستاوردها و برکات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: آثار این نهاد که برگرفته از سیره نبوی و ائمه اطهار است که  امروز در جامعه خود را نشان داده است.

محمدقاسم عبدلی ابراز داشت: کمیته امداد در کمک‌رسانی و انجام امورات محرومین در کشور پیشتاز بوده و در این راستا خیرین و نیکوکاران به عنوان بزرگترین حامی و پشتیبان، این نهاد را در خدمات‌رسانی به محرومین یاری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همه امور دنیایی گذرا بوده و تنها چیزی که برای انسان باقی می‌ماند انجام همین امور خیر است اظهار داشت: در این راستا وظیفه مسئولان و همه کسانی که از تمکن مالی برخوردار هستند یاری کردن محرومان جامعه است و باید این فرهنگ ترویج پیدا کند.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر افتتاح مراکز نیکوکاری را گامی مثبت و پربرکت در کشور برشمرد و گفت: با افتتاح این مراکز مردم بهتر می‌تواند به افراد آبرومند کمک کرده و باید در این راستا شهرستان ملایر پیشگام باشد.

در ادامه امام جماعت مسجد سیدالشهدای(ع) ملایر نیز افزود: محله شهرک ولیعصر 12 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است و بیشتر افراد ساکن در این محل، از افراد خیر، خانواده‌های معظم شهدا ، ایثارگران و فرهنگیان هستند.

حجت‌الاسلام مهدی بیات بیان کرد: در این راستا امیدواریم بتوانیم با سرعت عمل بالا خیرین را در این مرکز جذب کرده و با شناسایی فقرا کمک‌های خیرین را به دست افراد آبرومند برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: مسجد سیدالشهدا(ع) به دلیل داشتن امکانات محل بسیار مناسبی به عنوان نخستین مرکز نیکوکاری در ملایر محسوب می‌شود.

در پایان نیز احکام و مسئولیت‌های این مرکز به رئیس و هیئت امنای این مسجد اهدا شد.

انتهای پیام/898013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول