اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای تامین شهرستان سوادکوه:

بسیجیان در طرح ارتقای اجتماعی با ناجا همکاری می‌‍‌کنند

عضو شورای تامین شهرستان سوادکوه با اشاره به استفاده از بسیجیان در طرح همیار پلیس، گفت: بسیجیان در طرح ارتقای اجتماعی و اخلاقی با ناجا همکاری می‌کنند.

بسیجیان در طرح ارتقای اجتماعی با ناجا همکاری می‌‍‌کنند

ناصر علی صفرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه به طرح تقویت ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در تفرجگاه‌های شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: محورهای مواصلاتی و اصلی شهرستان سوادکوه در طرح تقویت ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی مورد بازدید و ارزیابی ماموران ناجا قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به لزوم احترام به ماه رمضان توسط عابران و مسافران، افزود: به روزه‌خواری مسافران و عابران در محور اصلی توسط پلیس تذکر داده می‌شود و در صورت علنی‌بودن روزه‌خواری با آنان برخورد قضایی می‌شود.

عضو شورای تامین شهرستان سوادکوه از همکاری و بکارگیری بسیجیان به عنوان همیار پلیس برای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی همه روزه در تفرجگاه‌های شهرستان سوادکوه اجرا می‌شود و به بدحجابی و بدپوششی تذکر داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امنیت اخلاقی، عزمی ملی را از همه دستگاه‌ها می طلبد، یادآوری کرد: پیشگیری از بدپوششی و جلوگیری از روزه‌خواری علنی به همکاری و همراهی همه مسئولان نیاز دارد.

صفرپور خواستار همکاری و همراهی ادارات و نهادها و مردم با ناجا برای ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه شد و تصریح کرد: موفقیت کامل طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی به همراهی و همکاری مسئولان و مردم بستگی دارد.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول