اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلیجان:

نماز جمعه موجب تحکیم و تجدید بیعت با ولایت است

فرماندار دلیجان با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه حضور مردم در نماز عبادی سیاسی جمعه را موجب تحکیم و تجدید بیعت با ولایت دانست.

نماز جمعه موجب تحکیم و تجدید بیعت با ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محسن اکبری ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور و همچنین مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: برپایی نماز جمعه در نقاط مختلف کشور یکی از برکات ارزشمند پیروزی انقلاب اسلامی است که همه باید شکرگزار این نعمت باشیم.

وی تصریح کرد: نماز جمعه مورد تاکید دین مبین اسلام بوده و برپایی آن از کارهای بزرگ و حسنه‌ای است که امام راحل پس از انقلاب آن را احیا کرد.

فرماندار دلیجان با بیان اینکه رشد فکری و فرهنگی و آگاهی ‌بخشی جامعه یکی از مهم‌ترین برکات برپایی نماز جمعه است، بیان داشت: با برپایی نماز جمعه و آگاهی مردم از طریق خطبای جمعه نظام در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان بیمه شده و دشمنان انقلاب اسلامی کاری از پیش نخواهند برد.

اکبری گفت: برپایی نماز جمعه برکات سیاسی و اجتماعی فراوانی به همراه دارد که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و اظهار داشت: روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل است که باید راهپیمایی امسال با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

فرماندار دلیجان با اشاره به اینکه روز قدس روز تجلی بیداری اسلامی و نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، تاکید کرد: مردم غیور ایران اسلامی با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس همبستگی مسلمانان با مردم مظلوم فلسطین را به اثبات خواهند رساند و انزجار خودرا از رژیم غاصب اسرائیل با فریاد‌های حمایت از مظلومان فلسطین به گوش جهانیان خواهند رساند .

در این نشست پیرامون مسیرهای راهپیمایی روز قدس بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/87011/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول