اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان امسال

جشنواره‌های فرهنگی‌ ورزشی گیلان برگزار می‌شود

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گیلان گفت: به منظور ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی در تابستان امسال جشنواره‌های فرهنگی ‌ورزشی در گیلان برگزار می‌شود.

جشنواره‌های فرهنگی‌ ورزشی گیلان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، معصومه آقایی عصر امروز در جمع اعضای هیئت ورزش‌های همگانی با اشاره به برنامه‌های تابستانی هیئت در سطح استان، اظهار کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت در راستای اهداف تربیتی نظام جمهوری اسلامی بحث مهمی است که نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار آن گذشت.

وی افزود: فصل تابستان زمانی ارزشمند برای غنی‌سازی اوقات فراغت به ویژه نسل نوجوان و جوان محسوب می‌شود؛ به همین منظور هیئت ورزش‌های همگانی تلاش می‌کند؛ از این فرصت مناسب برای برگزاری بسیاری از همایش‌ها، جشنواره‌ها و مسابقات استفاده کند.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گیلان، برگزاری این برنامه‌ها را در راستای ارتقای سلامت، نشاط اجتماعی و ایجاد جامعه سالم و پرنشاط عنوان کرد.

وی اضافه کرد: ما معتقدیم که سلامت نوجوان و جوان، سلامت جامعه را به همراه دارد و جامعه‌ای که نتواند به صورت صحیح از این ظرفیت استفاده کند در عرصه‌های دیگر نیز موفق نمی‌شود.

آقایی اذعان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی گیلان در نظر دارد مانند سال گذشته در سراسر شهرستان‌های استان در ایام تابستان نسبت به گردهم آوردن خانواده‌ها و غنی‌سازی اوقات فراغت جمعیت هدف اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوع و متفاوت کند.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گیلان از فعالیت ایستگاه‌های ورزش همگانی در تابستان امسال خبر داد.

وی افزود: جشنواره‌ها و همایش‌های ورزش‌های همگانی از جمله پیاده‌روی‌های خانوادگی، کوه‌روی‌های عمومی، مسابقات ماهیگیری، پرواز بادبادک‌ها و ... به صورت هفتگی در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری برنامه‌های مذکور را به منظور مشارکت هرچه بیشتر آحاد مردم به ورزش و تأکید بر حفظ سلامت جسمی و روحی ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه ورزش همگانی با رویکرد ورزش برای همه، تلاش داریم تا با تعامل با دیگر هیئت‌های ورزشی بخش همگانی رشته‌های ورزشی را فعال کنیم.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور هر یک از کارشناسان به ارائه برنامه‌ها و طرح‌های تابستانه خود پرداختند.

انتهای پیام/2300/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول