اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی استان قم خبر داد

اعزام 6 بانوی قمی به جشنواره فرهنگی ورزشی حرکت و برکت

نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان قم از اعزام شش بانوی قمی به جشنواره فرهنگی ورزشی حرکت و برکت خبر داد.

اعزام 6 بانوی قمی به جشنواره فرهنگی ورزشی حرکت و برکت

زهره فلاح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: از سوی فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی کشورمان هیئت گیلان به عنوان میزبان جشنواره فرهنگی ورزشی حرکت و برکت ویژه بانوان کشور انتخاب شده است.

وی ادامه داد: دومین جشنواره حرکت و برکت با همکاری فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی و هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان گیلان با حضور بانوانی از سراسر کشور در شهرستان رشت برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان قم اضافه کرد: این جشنواره در بخش اجرای بازی‌های بومی و محلی توسط تیم‌های حاضر، پخت نان سنتی منطقه و نمایش صنایع دستی استان‌ها برگزار خواهد شد.

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه اجرای بازی‌های بومی و محلی توسط تیم‌های حاضر در دومین جشنواره فرهنگی ورزشی حرکت و برکت آزاد در نظر گرفته شده، اجرای بازی‌های احیا شده توسط استان دارای امتیاز ویژه است.

فلاح خاطرنشان کرد: دومین جشنواره فرهنگی ورزشی حرکت و برکت به میزبانی شهر رشت، در سه رده سنی مادر بزرگ یک نفر (رده سنی کهنسالان)، مادر یک نفر (رده سنی میانسالان) و دختر سه نفر (رده سنی 15 تا 30 سال) برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای اعزام تیم منتخب بانوان قم به این رقابت‌ها یک دوره مسابقات انتخابی برگزار کردیم و در تیم قم بانوانی از بخش‌های تابعه قم حضور داشتند.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان قم با بیان اینکه نفرات منتخب این جشنواره به نمایندگی از هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان قم در جشنواره حرکت و برکت قهرمانی کشور شرکت می‌کنند، افزود: در این جشنواره فرهنگی ورزشی باشکوه، هر تیم ضمن اجرای بازی محلی منطقه خود، نان‌های سنتی آن منطقه را طبخ می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول