اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم

مسیر راهپیمایی روز قدس در قم تغییر کرد

مسیر هر ساله راهپیمایی روز قدس در قم با تصویب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم تغییر یافت.

مسیر راهپیمایی روز قدس در قم تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم امروز تشکیل جلسه داد و موضوع تغییر مسیر راهپیمایی روز قدس در قم و نیز هماهنگی‌های لازم برای ارائه تسهیلات به راهپیمایان را موضوع بحث قرار داد.

در این جلسه و با رأی اعضا مقرر شد مسیر راهپیمایی روز قدس در قم که همه ساله از میدان مطهری شروع می‌شد و پس از گذر از خیابان اراک به سمت پل حجتیه و عبور از روی این پل به خیابان شهدا، چهار راه شهدا، خیابان ارم و حرم مطهر حضرت معصومه(س) ختم می‌شد تغییر یابد.

مسیر جدیدی که راهپیمایان روز قدس در قم امسال از آن عبور خواهند کرد شامل تجمع ابتدایی در میدان مطهری، عبور از روی پل علیخانی، ورود به چهار راه بازار، گذر از سه راه بازار و رسیدن به خیابان ارم و در نهایت پایان راهپیمایی در حرم مطهر خواهد بود.

گفتنی است که در این جلسه همچنین تعیین شد که همه دستگاه‌ها اطلاع‌رسانی و تبلیغات شهری را از روز جمعه چهارم مردادماه امسال برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس در قم آغاز کنند.

حرم مطهر حضرت معصومه(س)، سپاه علی بن ابیطالب(ع)، شهرداری، نیروی انتظامی، صدا و سیما، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جامعة المصطفی العالمیه، حوزه علمیه، اداره کل جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) هر یک دارای وظایفی در این زمینه خواهند بود و مقرر شده است هر نهاد و دستگاه با توجه به وظایف و امکانات خود تسهیلاتی را به منظور برگزاری باشکوه راهپیمایی و ارائه خدمات مطلوب به راهپیمایان در نظر بگیرد.

انتهای پیام/78004/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول