اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بجنورد:

برنامه‌های روز جهانی قدس به دستگاه‌های بجنورد ابلاغ شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: برنامه‌های پیشنهادی برای اجرا در روز جهانی قدس به دستگاه‌های مختلف این شهرستان ابلاغ شد.

برنامه‌های روز جهانی قدس به دستگاه‌های بجنورد ابلاغ شد

روح‌الله لنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این برنامه‌ها در قالب 2 بخش عمومی و اختصاصی دستگاه‌ها از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تدوین شد، اظهار کرد: بر همین اساس در قالب بخش عمومی صدور بیانیه، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، نصب پارچه نوشته و بنر، نصب تراکت پوستر، پخش سرودهای مرتبط در محیط‌های اداری به دستگاه‌ها ارائه شده است.

وی همچنین بهره گیری از فضای مجازی و سایبری و تقویت وب سایت‌ها با استفاده از موضوعات مرتبط، برپایی نمایشگاه‌های عکس و کاریکاتور در ورودی ادارات، بهره گیری از ظرفیت ائمه جماعات دستگاه‌ها درباره تبیین روز قدس، را از دیگر برنامه‌های پیشنهادی روز جهانی قدس از سوی این شورا عنوان کرد.

لنگری با بیان اینکه در بخش اختصاصی وظایف 27 دستگاه برای برگزاری هر چه پرشورتر آیین روز قدس و انتفاضه تدوین شده است، افزود: در این راستا برای صدا و سیما پخش تیزرهای اطلاع رسانی، زمان و مسیر راهپیمایی تا 72 ساعت قبل از برگزاری، پخش اخبار مربوط به روز جهانی قدس، تولید و پخش برنامه‌های روشنگرانه برای شرکت مردم در راهپیمایی پیشنهاد شده است.

وی همچنین وظایف شهرداری برای این روز را تنظیف و آماده سازی مسیر راهپیمایی، نصب بنرهای مرتبط در بیلبوردهای بادبانی سطح شهر، تهیه پرچم کوچک حزب الله لبنان و فلسطین، همکاری با شورای هماهنگی برای فضاسازی و تزیین مصلی، فضاسازی و نصب پارچه‌های تبلیغاتی به صورت عرضی، هماهنگی با سازمان اتوبوس‌رانی برای جا به جایی و انتقال راهپیمایان، ذکر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بجنورد با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: برگزاری مسابقه عکاسی از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، برپایی نمایشگاه کاریکاتور، پوستر قدس و انتفاضه در مجتمع‌های فرهنگی، برپایی شب شعر با عنوان حماسه مقاومت و فضاسازی از طریق رسانه‌ها برای این روز از جمله موارد است.

به گفته وی، تأمین آمبولانس و تمهیدات پزشکی و امدادی، هماهنگی برای حضور اعضای هلال احمر با لباس ویژه در این آیین، مشارکت در فضاسازی راهپیمایی روز قدس از برنامه‌هایی بوده که مسئولیت آن به هلال احمر واگذار شده است.

لنگری خاطرنشان کرد: افزون بر این از انتقال خون شهرستان خواسته شده تا تمهیدات لازم را برای اهدای خون راهپیمایان برای مجروحان فلسطینی فراهم کنند.

به گزارش فارس، 11 مرداد ماه مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس است.

انتهای پیام/63002/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول