اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس در دماوند:

مسیر راهپیمایی روز قدس در دماوند تغییر کرد/ مسجد محله قاضی نقطه پایانی راهپیمایی

رئیس ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس در دماوند گفت: امسال مسیر راهپیمایی روز قدس در دماوند تغییر کرده و مسجد محله قاضی نقطه پایانی راهپیمایی است.

مسیر راهپیمایی روز قدس در دماوند تغییر کرد/ مسجد محله قاضی نقطه پایانی راهپیمایی

سعید افشارنادری امروز در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس که در فرمانداری با حضور مسئولان شهرستان دماوند برگزار شد، در گفت‏‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، در سال‌جاری شروع راهپیمایی روز جهانی قدس در دماوند طبق معمول هر سال خواهد بود.

وی تصریح کرد: این راهپیمایی در سایر شهرها نیز از میدان اصلی آنها به سمت مصلای نماز جمعه برگزار می‏شود.

رئیس ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس در دماوند اضافه کرد: امسال تغییراتی در شهر دماوند رخ داده است و بر اساس این تصمیمات، مقصد راهپیمایی مصلای نماز جمعه این شهر نیست.

افشارنادری افزود: مقصد نهایی راهپیمایی روز جهانی قدس در دماوند، امسال به مسجد محله قاضی تغییر یافته است.

اسرائیل برای منطقه یک خطر جدی است

فرماندار شهرستان دماوند همچنین در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت: اسرائیل برای منطقه یک خطر جدی است و مردم بار دیگر در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را از این غده سرطانی اعلام می‏کنند.

افشارنادری افزود: باید از خود این سئوال را داشته باشیم که چرا باید به رژیم صهیونیستی اعتراض کرد و وقتی به پاسخ درست رسیدیم، برای برگزاری پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس برنامه‏ریزی کنیم.

افشارنادری افزود: نخستین پاسخی که به آن می‏رسیم، این است که طبق آموزه‏های دینی و در اندیشه امام خمینی (ره)، مسلمان نباید مقابل ظلم به عده‏ای دیگر از مسلمانان سکوت کند.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: پاسخ دوم و مهم‏تر، این است که اسرائیل نه تنها برای فلسطین، بلکه برای منطقه و جهان خطر بزرگی است و اگر دقت کنید در هر جای منطقه و ایران اسلامی، ناامنی و جنگ و درگیری یا اختلافی رخ می‏‌دهد، نقش اسرائیل در آن به وضوح دیده می‏شود.

افشارنادری همچنین گفت: برخی فکر می‏کنند که مسئله اسرائیل فقط با فلسطین است؛ در صورتی که با کمی مطالعه خواهیم دید برنامه اسرائیل گسترده‏تر از فلسطین است و برنامه نیل تا فرات را دنبال می‏کند.

وی در ادامه تصمیم امام راحل برای نام‏گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس را تصمیمی هوشمندانه توصیف کرد.

اسرائیل دیگر نمی‏تواند مظلوم‌نمایی کند

فرماندار شهرستان دماوند افزود: با این نام‏گذاری و راهپیمایی‏های گسترده‏ای که در کشورهای اسلامی برگزار می‏شود، اسرائیل دیگر نمی‏تواند مظلوم‌نمایی کند و خودش را محق بداند.

افشارنادری در ادامه تصریح کرد: به پیشنهاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی دماوند که در همین جلسه مطرح شد، کمیته پشتیبانی در زیرمجموعه فرمانداری و کمیته برنامه‏‏ریزی در زیرمجموعه تبلیغات اسلامی دماوند برای هماهنگی روز جهانی قدس تشکیل خواهد شد.

وی از تمام مسئولان حاضر در جلسه خواست تا گزارش کار خود را به کمیته‏ها ارائه دهند و خاطرنشان کرد: برای فضاسازی و بحث ترافیکی هم به طور دقیق برنامه‏ریزی انجام شود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: شهرداری‏ها و نیروی انتظامی هم باید مثل هر سال وظایف خود را در این راهپیمایی به نحو احسن انجام دهند.

در پایان جلسه، حاضران اعلام کردند که همچون سال‏های گذشته همکاری لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه‏تر راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت.

انتهای پیام/2568/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول