اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان:

2 هزار نفر کار ساماندهی برنامه‌های روز قدس کرمان را بر عهده دارند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در استان کرمان 2 هزار نفر کار ساماندهی، برنامه‌ریزی و انجام راهپیمایی روز جهانی قدس را به عهده دارند.

2 هزار نفر کار ساماندهی برنامه‌های روز قدس کرمان را بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی صبح امروز در ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: یکی از رهنمودهای خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان با عنوان روز جهانی قدس است.

وی بیان داشت: قدس متعلق به همه جهان اسلام است و دفاع از فلسطین بحث منطقه‌ای و سرزمینی نیست، بلکه دفاع از اعتقادات مسلمانان جهان را شامل می‌شود.

صدفی با اشاره به بیداری اسلامی و تحولات منطقه‌ای عنوان کرد: اوضاع کنونی دنیا و منطقه می‌طلبد که روز جهانی قدس در سال جاری حماسه حضور دیگری خلق شود.

وی افزود: حماسه حضور روز جهانی قدس در دفاع از حقانیت فلسطین و آزادی‌خواهان جهان است و ما امروز شاهد فریاد حق‌طلبانه همه آزادی‌خواهان هستیم.

صدفی گفت: مسلمانان جهان و ایران اسلامی به حرکت خود در مسیر دفاع از حق‌طلبی تا‌ محو صهیونیست غاصب ادامه می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: اینکه امروز استکبار جهانی خواهان مذاکره است و شکست آنها را در میان حرف‌های خودشان می‌شنویم، نتیجه صلابت و مقاومت ملت ایران به عنوان پرچمدار حق‌طلبی و دفاع از مظلومان است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ابراز داشت: مهم‌ترین برنامه روز جهانی قدس راهپیمایی روز جمعه 11 مرداد ماه است که در شهر کرمان از چهارراه طالقانی تا مصلای امام علی (ع) ادامه دارد.

وی ابراز داشت: با توجه به گرمای هوا و رعایت حال روزه‌داران راهپیمایی از ساعت 10 و 30 دقیقه آغاز می‌شود و سخنرانی ‌قبل از خطبه‌های نماز جمعه در نظر گرفته نشده است.

صدفی برپایی نمایشگاه عکس، کتاب و غرفه‌های فرهنگی را از برنامه‌های جنبی روز جهان قدس در مصلای کرمان عنوان کرد و افزود: مسابقات فرهنگی از جمله مقاله‌نویسی، معلومات عمومی، نقاشی‌ و قصه‌گویی برای کودکان و چاپ دو کتابچه برای تبیین واقعیت فلسطین و ماهیت صهیونیست از جمله ویژه‌برنامه‌های روز جهانی قدس است.

وی تصریح کرد: در استان کرمان 2 هزار نفر کار ساماندهی، برنامه‌ریزی و انجام راهپیمایی روز جهانی قدس را به عهده دارند.

انتهای پیام/80017/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول