اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات هلال احمراستان اصفهان:

676 حادثه در استان اصفهان به وقوع پیوسته است

معاون امداد و نجات هلال احمراستان اصفهان گفت: از 15خرداد سال جاری تا ابتدای مرداد ماه تعداد 676 حادثه در سطح استان اصفهان به وقوع پیوسته است.

676 حادثه در استان اصفهان به وقوع پیوسته است

حیدرعلی خانبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان اصفهان با همکاری 23 شعبه هلال احمر در شهرستان‌ها و ساماندهی40 پایگاه امداد و نجات بین شهری، امداد و نجات کوهستان و امداد و نجات ساحلی در نقاط خطرخیز استان، آمادگی کامل را جهت پاسخگویی به حوادث و امداد رسانی به افراد نیازمند دارد.

وی ادامه داد: طرح امداد و نجات در تابستان 92 با هدف پاسخ سریع به حوادث و آسیب دیدگان دریایی، جادهای، کوهستانی، هوایی و شهری و همچنین ایجاد امنیت خاطر و آرامش در مسیرهای مسافربری کار خود را آغاز کرد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: طرح امداد و نجات از 15خرداد آغاز و تا 31 شهریور ماه ادامه دارد و این طرح با همکاری پلیس راه استان، فوریت‌های پزشکی و فدراسیون نجات غریق استان اصفهان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: ازآغاز اجرای طرح تاکنون تعداد 676حادثه اتفاق افتاده است که از این تعداد سه مورد آتش سوزی جنگل و مراتع، 429 مورد جاده،حوادث ساحلی 25مورد، صنعتی و کارگاهی 26مورد؛ کوهستانی 18مورد و هوایی یک مورد بوده است و همچنین 107 مورد شهری و 77 مورد خدمات حضوری ارائه کرده‌ایم.

خانبازی افزود: دراین حوادث تعداد یک هزار و649 نفر آسیب دیدند که تعداد 833 نفر نجات یافتند و از این افراد 433 نفر به بیمارستان منتقل شدند و 340 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی در مورد عملیات‌های صورت گرفته بیان کرد: در جریان ماموریت‌های جمعیت امداد و نجات تعداد 2 هزار و 60 نیرو در قالب 724 تیم حضور داشتند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان تعداد عملیات‌های رها سازی را 46 مورد اعلام کرد و افزود: در جریان ماموریت‌های جمعیت هلال احمر تعداد 653 مرتبه آمبولانس اعزام کردیم.

انتهای پیام/63021/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول