اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی کرمان:

برنامه‌های امسال روز جهانی قدس متنوع برگزار شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برنامه‌های روز جهانی قدس امسال باید متنوع و همراه با نوآوری و جذابیت برگزار شود.

برنامه‌های امسال روز جهانی قدس متنوع برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی امروز در دومین جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم روز جهانی قدس اظهار داشت: قریب به 65 سال است که ابرقدرت‌های بزرگ و استکبار جهانی موجودیت صهیونیست‌های غاصب را به رسمیت شناختند و این سرزمین مقدس اسلامی را اشغال کردند.

وی افزود: بدون شک یکی از اساسی‌ترین مواضع انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مخالفت با اساس و بنیان رژیم صهیونیستی است و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مسئله فلسطین به عنوان یک مسئله استراتژیک و مهم مورد نظر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و اکنون نیز مورد توجه رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان نظام و همچنین ملت آزاده و سرافراز ایران اسلامی است.

صدفی بیان داشت: حضرت امام تاکید فرمودند که تمام ملت‌های مسلمان باید به فکر نجات فلسطین باشند و روز جمعه پایان ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند.

وی با بیان اهمیت برگزاری هر چه باشکوه روز جهانی قدس گفت: بخش مهم این فعالیت‌ها راهپیمایی باشکوه و گسترده مردم سراسر استان کرمان است که این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، نیروهای مسلح در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های سراسر استان در روز جمعه پایانی ماه مبارک یعنی 11 مرداد ماه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بر تنوع، نوآوری و جذابیت برنامه‌های روز جهانی قدس تاکید کرد.

انتهای پیام/2446/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول