اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دماوند:

کمیته‏های برنامه‏ریزی و پشتیبانی برای راهپیمایی روز قدس تشکیل شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: باید کمیته‏های برنامه‏ریزی و پشتیبانی در دماوند برای راهپیمایی روز قدس تشکیل شود.

کمیته‏های برنامه‏ریزی و پشتیبانی برای راهپیمایی روز قدس تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محسن کرمانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس که در فرمانداری و با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان دماوند برگزار شد، پیشنهاد تشکیل کمیته‏های برنامه‏ریزی و پشتیبانی را برای برپایی باشکوه‏تر راهپیمایی روز قدس مطرح کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: همچون گذشته تبیین و تبلیغ اهمیت روز قدس را در برنامه‏های منبرها توسط ائمه جماعات و روحانیان اعزامی به مساجد داریم.

وی ادامه داد: شروع راهپیمایی طبق معمول هر سال از میدان اصلی شهرها به سمت مصلای نماز جمعه خواهد بود که البته امسال در شهر دماوند، مقصد مصلای نماز جمعه دائمی نخواهد بود، بلکه راهپیمایی به مسجد محل قاضی به دلیل ظرفیت بالایی که دارد، منتهی خواهد شد.

کرمانی افزود: تجهیزات صوتی و وسایل نقلیه مورد نیاز نیز با همکاری فرمانداری دماوند فراهم خواهد شد تا بتوانیم بدون مشکل راهپیمایی را برگزار کنیم.

شایان ذکر است؛ در این جلسه با پیشنهاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند موافقت و مقرر شد: نهادها و ادارات اقدامات لازم را انجام داده و گزارش کار خود را به کمیته برنامه‏ریزی ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در دماوند ارائه دهند.

 

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول